#1 Skrevet Oktober 13, 2005 Denne hadde jeg virkelig sansen for! 18" a8 parabol felger og luft, er ikke mere som skal til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2005 (.titegn.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2005 Var vel "litt" senk i tillegg vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2005 Den var sinnsykt pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2005 Arne: Litt senk? og luft har vel sveist bakluke og fjernet visker også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2005 Arne: Litt senk? "litt" senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2005 noen flere: sa jeg luft?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2005 nice & clean! i like! tenk å dra på hyttetur med den a. full lessa, opp den lokale "kjerre veien" (forutsatt han ikke kunne heva'n da..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2005 Low Raider:) Enkelt,rått og gjennomført!!!Håper der sitter en 1.8T med Stor snurre under panseret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 14, 2005 Inspirasjon ! Hvorfor putte på plast når det blir så rått uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 14, 2005 Frekk bil!! Blir liksom aldri feil når man gjøre den clean! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 14, 2005 Helt etter min smak! Rått! Less is more.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg ser heeeelt ikke hva som er så fantastisk her. Det er en stort sett orginal (utseende messig) golf som er ubrukelig lav når han har sluppet ut all luft. Imponerende.... På den annen side så ser man hvor lite som egentlig skal til for å få en Golf 4 fin. her er en annen Golf 4 med luft, litt fetere etter min mening da: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 14, 2005 Tøff den også, men fronten var grusom synes jeg. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 14, 2005 bytt front og sideskjørter så var densølvfarga pen også, men den svarte var bare helrå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 14, 2005 Her er en som ble postet her tidligere. Fin denne/disse også. Litt store hull i fangern kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 14, 2005 Utrolig fett dekk / skerm forhold ... rå felger ! Men likte ikke fangeren ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 14, 2005 Flotte greier de der ja. (bilen var vel så som så) Som en som kjøpte GTIen for å kjøre med på vei så skjønner jeg ikke vitsen med å ødelegge kjøreegenskapene totalt med all den senkingen. Min bil er senket ca 40mm med KW V2, noe som gjør underverker med kjøreegenskapene. All senking på golf under dette er totalt ødeleggende. Ser bra ut for å stå stille å vise seg fram men totalt ubrukelig ved litt aktiv kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 14, 2005 Inspirasjon ! Hvorfor putte på plast når det blir så rått uten Akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg ser heeeelt ikke hva som er så fantastisk her. Det er en stort sett orginal (utseende messig) golf som er ubrukelig lav når han har sluppet ut all luft. Imponerende....På den annen side så ser man hvor lite som egentlig skal til for å få en Golf 4 fin. her er en annen Golf 4 med luft, litt fetere etter min mening da: fantastisk er nok ikke denne golfen, men så utrolig RIKTIGE mods som er gjort! Men den i sølv som ser ut som det er lagt noen timer i, så hadde jeg også gjort følgende når jeg først var igang : fjerna blinklys,satt på org. front,sort lakka speil, sort b-stople,sota ruter,fjerna baklukespoiler og antenne,bort med sideskjørt,satt på hjula fra den sorte golfen som jeg posta, og lakka taket sort selfølgelig! Da har man en kul og kliiiiiiiiiin bil i mine øyne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 14, 2005 fantastisk er nok ikke denne golfen, men så utrolig RIKTIGE mods som er gjort! Men den i sølv som ser ut som det er lagt noen timer i, så hadde jeg også gjort følgende når jeg først var igang : fjerna blinklys,satt på org. front,sort lakka speil, sort b-stople,sota ruter,fjerna baklukespoiler og antenne,bort med sideskjørt,satt på hjula fra den sorte golfen som jeg posta, og lakka taket sort selfølgelig! Da har man en kul og kliiiiiiiiiin bil i mine øyne! Høres ut som du drømmer om en storebror til Poloen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 14, 2005 Høres ut som du drømmer om en storebror til Poloen ja hehe, hadde ikke vært feil det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 14, 2005 Syntes fronten på den ble litt vel mye.. Syntes denne sølvgråe er helt rå jeg da. (betraktes som en mal?) (Tror jeg må ha meg en sølvgrå bil med sort hjulcenter neste gang ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 14, 2005 Med tanke på hvor mange som har knekt bånnpanna på Golf IV (Beetle, A3, TT osv) bør man nok bygge om til tørrsump for å kunne kjøre ultralavt. Ellers støtter jeg Vidar fullt ut, såklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 14, 2005 Den første var bare NAM!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...