#26 Skrevet Oktober 25, 2005 Denne hadde jeg virkelig sansen for! 18" a8 parabol felger og luft, er ikke mere som skal til! Hvor får jeg kjøpt slike felger i 5x100 å 18", hvem er billigst på luftfjering:) Noe av det peneste jeg har sett av golf4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 26, 2005 Hvor får jeg kjøpt slike felger i 5x100 å 18", hvem er billigst på luftfjering:) Har aldri sett slike i 18" og 5x100. Det som ofte blir gjort er å bruke adaptere på A8 felger. Dette går greit pga A8 felgene som oftest har høyt innpress (mellom 40 og 50) og dermed kan en bruke adaptere og alikevell få OK innpress! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 29, 2005 hvem er billigst på luftfjering:) Tror vel http://www.airbagit.com er noe av det billigste, har vært litt tull med noen kit, men selv har jeg ikke hatt noen problemer! En kompis av meg har et kit liggende til Golf4 om det skulle være inntresant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 29, 2005 Tror vel http://www.airbagit.com er noe av det billigste, har vært litt tull med noen kit, men selv har jeg ikke hatt noen problemer! En kompis av meg har et kit liggende til Golf4 om det skulle være inntresant. Pris tror du han skal ha for det da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 29, 2005 Pris tror du han skal ha for det da ? Husker ikke hva han sa, send han en mail: spesiallakkering@aktivepost.no Eller ring tlf 47019252 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 30, 2005 Denne hadde jeg virkelig sansen for! 18" a8 parabol felger og luft, er ikke mere som skal til! Hvor får jeg kjøpt slike felger i 5x100 å 18", hvem er billigst på luftfjering:) Noe av det peneste jeg har sett av golf4. GO FOR IT!!!!!!! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...