#1 Skrevet Oktober 13, 2005 Har DENNE på hånden no for 23k ferdig prutet. Testet den i kveld og har funnet følgende mangler: - Skyvedøren på siden går ikke opp - noen som hvet om det er vanskelig å fikse? - klutsjen er treg, virker som den må smøres eller vaieren byttes - greit nok - litt skranglelyd under kjøring på 1.ste gir - sikkert en synkronring, orker ikke tenke på å bytte denne men eieren no som har hatt bilen ett år sier lyden har vert lik hele tiden. - kan jeg håpe på at dette holder? - Når bilen står i ro støyet det litt fra servopumpen ved rattutslag, ikke under kjøring - problem? - varsellampe for temperatur blinket av og til under kjøring - dårlig tegn? - tomgangen er litt lav så bilenstoppet etter en stund på tomgang - den burde være grei å fikse. - Bruker den mye bensin? Ellers virket bilen fast og fin i understellet og bremsene var gode, dynamoen skiftet, ingen tegn på oljelekkasje. Jeg regner ikke med å finne en feilfri i denne prisklassen men please gi beskjed om det virker som et styr unna prosjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2005 Hm, trodde det var mange her inne som har litt peil på diverse defekter med gamle caraveller/transportere jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...