Anbefalte innlegg

Kvelden.

 

Har lyse skinnseter i min Passat. Har også to aktive gutter som klatrer høyt og lavt inne i bilen. Resultatet er skitne seter. Noen som har gode råd ang. rengjøring av disse?

 

Har kun xenon på nærlys. Hva må til for å montere xenon i hovudlys og i "tåkelys"

 

Roger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvelden.

 

Har lyse skinnseter i min Passat. Har også to aktive gutter som klatrer høyt og lavt inne i bilen. Resultatet er skitne seter. Noen som har gode råd ang. rengjøring av disse?

 

Har kun xenon på nærlys. Hva må til for å montere xenon i hovudlys og i "tåkelys"

 

Roger

Finnes en halv million xenon-tråder, søk litt så finner du garantert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvelden.

 

Har lyse skinnseter i min Passat. Har også to aktive gutter som klatrer høyt og lavt inne i bilen. Resultatet er skitne seter. Noen som har gode råd ang. rengjøring av disse?

 

Har kun xenon på nærlys. Hva må til for å montere xenon i hovudlys og i "tåkelys"

 

Roger

 

Ang. skinnsetene så er vel en enkel og rimelig løsning å stikke på nermeste bensinstasjon/rekvisitaforhandler som har Autoglym produkter.

Kjøp deg ei flaske Leather Care Cream og ei flaske Leather Cleaner.

Start med sistnevnte og avslutt med Leather Care Cream.

 

Rimelig og kjapp løsning med produkter som du lett får tak i, samt med GODT resultat. Søker du på forumet finner du en hel mengde positive tilbakemeldinger på dette produktet.

 

Har brukt det sjøl og syns det er knall.

 

Lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis det er noe som er aller best er det skinnsåpe man får hos et garveri f.eks Dette er laget spes for skinn og dra over det med en bivoks etterpå og vips har du seter du sannsynligvis aldri sliter med å få rene igjen. Har drevet med bilpleie i mange år og sverger til Autoglyms produkter med dette med skinnsåpen var helt rått...

 

Mvh

Christian : rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.