Anbefalte innlegg

: smil : Kan vi starte og ta bilder på lokallagtreffa og legge inn her... som jeg ser så er det ingen bilder av noen biler på disse sidene... hva om en eller fler kan ta på seg jobben og knipse noen bilder på treff og litt ellers...så kan vi ha noe og legge ut her.... og kanskje kåre fineste bilder og biler osv... :tilber: TENK PÅ DET..... og kom med svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde med digitalkameraet i bilen for forrige lokallagstreff, men som de fleste har funnet ut rakk jeg ikke å komme.

 

Vi holder på å planlegge en Sosial kveld i lokallaget.

Denne blir mest sannsynlig på en fredag eller en lørdagskveld. Litt sosial aktivitet og bilprat.

Styret er mottakelig for forslag.

 

Håper å få til denne kvelden i løpen av kort tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok et par bilder i fra steinkjertreffet for 1mnd siden........ikke heldig med været/mørkt.....så bildene ble DÅRLIG.. :o

men har kameraet i bilen hele tiden.....må prøve å ta flere bilder ved neste treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sosial kveld? Med øl ? :rolleye:

 

Øl eller annet som frister.

Hovedsaklig en samlig hvor vi kan bli bedre kjent med hverandre i lokallaget.

Ikke nødvendigvis BARE bilprat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med dønn jeg. Så lenge det ikke er arbeidshelg da. Regner med at dette blir i Steinkjer-området så jeg må vel ha sjåfør. Kan teste hvor mye jeg bruker på mila ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må jo teste hvor mye, DU drikker på mila ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det jeg mente ja Hallvar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.