#1 Skrevet Oktober 14, 2005 Vinduene fungerer bare innimellom, eller en periode fungerte de. så fungerte bare det ene, og nå går bare det ene en vei. Noan som har vært borti det samme? Hvor sitter jordinga til disse? Varmen i bakruta fungerer heller ikke. Noe kjent fenomen? Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2005 hei... kan jo være ledningsbrudd i knekken mellom bil og døra.... ....eventuelt bryterne som tuller? audi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2005 Har vært borti at en tilsynelatende ok varmetrådbryter har vært defekt inni. Det var en typ89 sedan, men likevel Angående vinduer så er det vel som Bård sier ledningene i knekken mellom førerdøra og a-stolpen som går av. Knappene er nokså bombesikre, så lenge de klikker når du trykker på de tror jeg nok de skal fungere ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg hadde problemer med el-vindu for en tid tilbake. De virket bare når de selv ville. Fant til slutt ut at det var dårlig kontakt i releet. Pris rundt 2500,- Isteden for å kjøpe nytt åpna jeg det og fornya lodde punktene, og etter det har det vært godt som nytt Har også problem med varmen i bakruta. Hverken rele heller sikring. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...