Anbefalte innlegg

http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?products_id=1195

 

Noen som har kjøpt fra Quality Autoimport? Det står ikke hvilken produsent øyelokkene kommer fra, og jeg lurer på om dem er verdt nesten 700,-

 

Øyelokk er vel stort sett bare en tynn liten plastlist? + at dem må lakkeres.. Høres dyrere ut enn det smaker. Du får jo kjøpt en hel fanger for 2-3 tusen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok ikke så ille pris det der, det er vel rundt der de ligger. Om det er verdt det eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men jeg synes det er veldig pent på bilen, og investerer gjerne i sånne ting. :jegerdum:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er ikke feil den, men personlig synes jeg Kamei sine er finere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er ikke feil den, men personlig synes jeg Kamei sine er finere.

 

Problemet med de der etter min mening er at dem blir liggende over selve lyset.. Noen vil vel kanskje påstå at det er halve vitsen, men jeg tror ikke Biltilsynet ved en teknisk kontroll vil være like enige.

 

Så personlig likte jeg utseende på de hos QA veldig godt.

 

oienskygger%20audi%20a4%208e.jpg

 

Hvordan festes slike ting? Limes/klistres på bilen? Er vel laget i plast? Syns jeg ser det.. Nettopp kjøpt og lakkert/montert de der også faller de av og knuses fordi jeg kjører nedi en dump i veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Kamei sine følger det med TÜV papirer så tilsynet kan ikke si så mye på de.

Ser du lykta rett forfra dekker de litt av fjærnlyset og ingen ting av det andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kontaktet QA med spørsmål om produsent, materiale, TUV papirer, montering, lakkering etc.. Så får vi se om jeg kjøper dem eller ikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også Kamei lyktespoilere,synes de er penest,dette er riktig nok til B5 da. : smil :;)

ukgyukgyukgyu.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!

 

Det er Mattig som er produsent, og det følger med tüv papirer. Lyktelistene limes på med lim, det følger med. Kan ikkje leveres lakket. Det vil komme

55.- i frakt på dette produktet. Det gjes 10% til VWAudi klubb medlemmer, og det er på LAGER.

 

Øyenskygger: 611.-

Porto: 55.-

 

Totalt: 666.-

 

Forskuddsbetaling kreves!

 

--

Hilsen,

Kjartan

Quality Autoimport AS

 

Da blir det øyelokk på meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.