hva er normalt bensin forbruk på rs2??

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om min rs2 bruker litt mye bensin...

på langkjøring så bruker den 1,2 på mila og ved normal kjøring kjører jeg ca 35- 40 mil på tanken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det høres i meste laget ut om du da ikke har ekstremt tung høyrefot.

Ville tro den skulle kunne gå på rundt literen på langkjøring og det du har oppgitt ved blandet. Står ikke noe oppgitt i serv heftet ditt da?

 

Sorry, mente instruksjonsboka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det høres i meste laget ut om du da ikke har ekstremt tung høyrefot.

Ville tro den skulle kunne gå på rundt literen på langkjøring og det du har oppgitt ved blandet. Står ikke noe oppgitt i serv heftet ditt da?

 

Sorry, mente instruksjonsboka.

 

 

Den står på tysk sjø, å det er ikke min sterkeste side...

Har snakket med en som kjører s2 å han kjører på 0,9 på mila.., det kan da ikke være så stor forskjell på langkjøring mellom de to bilene.

Kansje på tide å ta en diagnose test på bilen..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde iallfall forsøkt diag. da ja. Mulig lambdasonden er klikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er tørstere en din. Ligger jevnt på 1.4 i snitt. Pluggene mine er utslitt nå. Venter på nye. Da pluggene var nye og "friske" gikk den under literen på langkjøring. Har 430 HK kit på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er tørstere en din. Ligger jevnt på 1.4 i snitt. Pluggene mine er utslitt nå. Venter på nye. Da pluggene var nye og "friske" gikk den under literen på langkjøring. Har 430 HK kit på.

 

ok.. skal sjekke plugger i morgen jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min brukte også 1,2 på langkjøring. Ca 1,6-1,7 på blandet kjøring. Men det ble jo aldri pen kjøring. Selv på langkjøring blir det jo litt forbikjøringer og slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min brukte også 1,2 på langkjøring. Ca 1,6-1,7 på blandet kjøring. Men det ble jo aldri pen kjøring. Selv på langkjøring blir det jo litt forbikjøringer og slikt.

Ja, det er sant ja;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.