Anbefalte innlegg

Heftig liten snutt, filma fra en R1 (m/snurre). Morro for unga..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heftig liten snutt, filma fra en R1 (m/snurre). Morro for unga..

 

 

Hefti.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

konge tøft, synd ikke rs2n parkerte sykkelen men skulle jo bare mangle da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, enig Tor.

Går for den konklusjonen at rs2'n er standard da (315hk). Hadde det vært en lettere modifisert så kunne det nok blitt et race. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

we wish ;)

 

hadde den vært hardt og massivt modifisert så kanskje R1'n måtte vurdert å holde full gass en liten stund :rolleye:

 

man kan jo lure på hvorfor man vurderer å bruke masse penger på trim når man for 150 lapper fint får en sykkel som knapt nok en eneste bil i hele landet klarer å henge på med på motorveien.. man har en rs2 som man trimmer for en halv million.. så blir man frakjørt av en motorsyklist som etterpå setter seg i rs4'n sin og kjører hjem, og fortsatt har brukt mindre penger enn deg.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:evil: Han leeeker jo bare med RS2`n i over 200km/t,290km/t på ett blunk.. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel nevnes at neppe er første gangen han på sykkelen er ute å kjører ;) hehe... vanvittig sykkel......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva som er opphavet til dette klippet, men jeg er enda glad

man har snutten mot RS2en UTEN all denne rockemusikken :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

we wish ;)

 

hadde den vært hardt og massivt modifisert så kanskje R1'n måtte vurdert å holde full gass en liten stund :rolleye:

 

man kan jo lure på hvorfor man vurderer å bruke masse penger på trim når man for 150 lapper fint får en sykkel som knapt nok en eneste bil i hele landet klarer å henge på med på motorveien.. man har en rs2 som man trimmer for en halv million.. så blir man frakjørt av en motorsyklist som etterpå setter seg i rs4'n sin og kjører hjem, og fortsatt har brukt mindre penger enn deg.. :(

Hvor mange ganger må det bevises at en motorsykkel ikke har nubsjangs på normale norske veier...? Fikk det bevist tilog med på ACR der det ble kjørt bil mot sykkel...Og ja bilen kom først i mål... Sykkel suger...Og i tillegg har sykkelen ikke sjangs på regn og vinterføre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men uansett så er sykkel rå på akserasjon. Man skal ha mye hester for å klare dette med bil, men klart ville valgt bil fremfor sykkel anytime

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe er kansje litt søkt å dra inn vinterføre i diskusjonen sykkel vs bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange ganger må det bevises at en motorsykkel ikke har nubsjangs på normale norske veier...? Fikk det bevist tilog med på ACR der det ble kjørt bil mot sykkel...Og ja bilen kom først i mål... Sykkel suger...Og i tillegg har sykkelen ikke sjangs på regn og vinterføre...

Å sammenligne bil og sykkel på vinterføre er jo like talentløst som å sammenligne bil og båt på sjøen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordelen sykkelen har er jo liten vekt:) noe som sier seg selv at det vil gå fort med trimma sykkel. Noen som har sett Engelunds Ninja?

380hk og wheelie bar. Er jo dømt til å gå bra (rett frem da) : rolleyes

02_0385.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes VTR`n går bra og jeg da,ville heller hatt den.Ikke sååå syk den,også er det ikke 4`er... :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange ganger må det bevises at en motorsykkel ikke har nubsjangs på normale norske veier...? Fikk det bevist tilog med på ACR der det ble kjørt bil mot sykkel...Og ja bilen kom først i mål... Sykkel suger...Og i tillegg har sykkelen ikke sjangs på regn og vinterføre...

 

Og hva kjører en std bil på rundt ACR da? Selv en amatør som meg kjørte lett under 1:40 med en std MC første gang jeg var på ACR. Er ikke rekken til Autofil 1:49 eller noe sånn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på om drevinga på den MCen er std. Legg merke til hvor tregt ting passerer når han ligger i 140-150. Er nok dreva ned opp mot 20-30% tenker jeg. Tipper reell hastighet neppe er mye over 220-230 km/h. Fat chance å få en VTR noe særlig over 240, og da skal du ha laaang rett strekning...

 

Går bra gjør jo den sykkelen med kamera. Er det virkelig en R1. Pleier ikke de å ha R1 logo på turtelleren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Emh.. hvis en bil har raskere rundtetider på bane en en sykkel.. så er det sjoførn som er full.. da ikke med tanke på 125ccm.. menne 600ccm r sykkler å

oppover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange ganger må det bevises at en motorsykkel ikke har nubsjangs på normale norske veier...?

 

 

for det første skrev jeg MOTORVEI... og for det andre så ser jo alle at sykkelen ikke har nubsjangs her.. ;)

 

og hva gjelder vanlige norske veier, om vi tar det eksempelet.. så putt to vanlige biler ut på den veien også. så skal vi se hvem som vinner av sykkelen, eller den trimma bilen som ligger bak og vil forbi bestemor ;) bare for å tøye sakligheten :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva kjører en std bil på rundt ACR da? Selv en amatør som meg kjørte lett under 1:40 med en std MC første gang jeg var på ACR. Er ikke rekken til Autofil 1:49 eller noe sånn?

Det har jeg lyst til å se... Når de kjører 1-38.-39 med roadracing og rundt 1.34-35 under trening... Vi kjører 1.43, og er den raskeste gateregistrerte bilen på den banen som jeg vet om... har lyst å se den sykkelen som ikke er racingsykkel med en normal sjåfør som kjøre i fra de raskeste bilene på banen der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det gikk sykt bra da..ghost rider skulle hatt henda i den der vettu..må være ubrukelig og kjøre da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg lyst til å se... Når de kjører 1-38.-39 med roadracing og rundt 1.34-35 under trening... Vi kjører 1.43, og er den raskeste gateregistrerte bilen på den banen som jeg vet om... har lyst å se den sykkelen som ikke er racingsykkel med en normal sjåfør som kjøre i fra de raskeste bilene på banen der...

 

Du er tydeligvis ikke helt informert om rundetider med MC på ACR. Under NM i august kjørte de på 1:32,4 med en 600 production sykkel (dvs helt std) under selve løpet. Banerekorden er vel rundt 1:29-1:30, såvidt jeg husker (Superbike).

 

Hvis du vil se en av mine første runder på banen så ligger den her ACR på 1:41. Riktig nok ikke så bra kvalitet (litt møkkete kåpeglass) og kjerringkjøring. Dette er med en helt std Honda Fireblade på gatedekk og en forsiktig olding av en fører. :P Legg merke hvor tidlig jeg bremser, hentet flere sekunder når jeg ble varm i trøya.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det gikk sykt bra da..ghost rider skulle hatt henda i den der vettu..må være ubrukelig og kjøre da

 

Neppe, vil tørre å påstå at ghostrider sin turbomata hayabusa er villere. 550hk på en moped er bare sprøtt spør du meg.. (du ser den i GR2).

 

Bård: Ja, jeg og ser helt klart at rs2'n drar fra han i akselerasjonen, men går tidlig av gassen da han har lite bensin igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hele den film snutten der. Den er Svensk, og den Yamaha R1 som er med har Turbo. http://www.twt.nu står det på sia av R1. Har ikke sjekket sia, men den går endel raskere en standard R1 ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange ganger må det bevises at en motorsykkel ikke har nubsjangs på normale norske veier...? Fikk det bevist tilog med på ACR der det ble kjørt bil mot sykkel...Og ja bilen kom først i mål... Sykkel suger...Og i tillegg har sykkelen ikke sjangs på regn og vinterføre...

Sykkel suger sier du. Kan love deg at en sykkel som gjør 100-200 på ca 4 sek. føles ganske godt..

Og så pleier jeg å parkere sykkelen før vinteren kommer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.