Anbefalte innlegg

da er det første problemet kommet på A4 min.. måtte jo bare bli noe snart..!

Det begynte med at batteriet i dashbordet begynte og lyse, så lyste abs lampa, esp lampa, og så ble det helt mørkt i hele dash'n : mad :

 

Er vel dynamoen som er defekt tenker jeg, men tror dere det er selve dynamoen, eller er det bare og bytte børstene? (eller hva det heter?) på coupe quattro'n jeg hadde, var det mulighet for og bytte bare disse, men jeg vet ikke hvordan det er på denne!

 

er det normalt at noe slikt skal slutte og fungere etter 3 år? er jo en 2002 modell dette! kan det ha noe og si at alt som heter for lys blinker når jeg spiller musikk, sånn at dynamoen ikke tåler slik belastning?

 

håper noen har et svar på dette, er vel ikke billig for en ny dynamo : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte idag ny dynamo hos mekonomen, så jeg får håpe det er den som er defekt!

 

skal nå ha en dynamo på 140 A den som sto i originalt var på 120A. er vel en fordel med en 140A når man har litt stor stereo!

 

hos møller skulle de ha 4369,- (120A) og det tok en uke før dem fikk den fra tyskland.

 

Og hos mekonomen skulle de ha 3500,- + mva og det var en 140A

Og ca. 3000,- + mva for en 120A

 

fikk også 20% rabatt hos mekonomen, og det var bra service der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi håpe det er den! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.