Kvalitet Super Sport understell??

Anbefalte innlegg

http://www.eyecandyracing.no/styling_tuning_VW_Turan_main.htm

 

 

Hei..

Syns dette var rimelig til å være justerbart... Men hvordan er kvaliteten??

 

Noen erfaringer?? :)

 

Dette justerbare senkesettet er ikke rustfritt som mange av de andre litt dyrere merkene er men det er galvanisert og skal ikke ruste veldig fort.

Det er heller ikke hardhetsjusterbart men når man senker bilen og skrur fjæren lenger opp og den strammes blir bilen jo stivere etterhvert som den senkes.

Jeg selv skal kjøpe meg dette til sommeren. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til holdbarheten på dette settet....

 

Hvor mangen km kan en forvente å få på et slikt sett????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til holdbarheten på dette settet....

 

Hvor mangen km kan en forvente å få på et slikt sett????

 

 

ligger vel en tråd om AKKURAT det samme på forumet her fra før av såvidt jeg husker.. ikke mange dagene siden heller ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når man senker bilen og skrur fjæren lenger opp og den strammes blir bilen jo stivere etterhvert som den senkes.

 

dette kan du godt få utdype :D;)

 

eneste gangen bilen blir stivere er hvis du skrur fjærskåla så høyt opp at demperen er max utstrukket og du fortsetter å skru mens du strammer fjæra så mye at når du setter ned bilen fra bukken så synker den ikke sammen..

normalt sett når du setter ned bilen så vil bilen synke til fjærspennet holder igjen bilens tyngde. om du så skrur fjærskåla lenger ned for å senke bilen så vil den bare "synke" etter, og ikke blir hverken stivere eller bløtere..

 

unntaket på dette er hvis selve demperen er progresiv så den blir treigere jo lenger ned den dyttes.. men om det er slike dempere, og hvordan de funker det lurer jeg på... vanlige dempere er ihvertfall ikke sånn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det som svar i fra Eyecandyracing så. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det som svar i fra Eyecandyracing så. ;)

 

huff huff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg har prøvd Super Sport er jeg overbevist om at settet er bra nok til "vanlig" bruk, og at det holder noen år. Det ligger allerede en lang tråd på dette så jeg skal ikke utdype så veldig mye, men tar du utgangspunkt i prisen på dette, og ditt eget behov, så tror jeg ikke det finnes så mange bedre alternativer.

 

Det er vel bedre å kjøpe dette og bytte etter 3 år, enn å betale det dobbelte for et sett som varer 6 år.. Så slipper du å binde så mye kapital, i tillegg til at du kan ombestemme deg eller kanskje kjøpe en annen bil i mellomtiden (dumt å bruke masse penger på noe som du allikevel selger etter et par år. får jo vanligvis ikke igjen pengene når du selger bilen videre).

 

Jeg ville i alle fall ikke kjøpt noe dyrere og mer "proft" sett enn SS hvis jeg ikke var 100% sikker på at jeg trengte det, eller at jeg skulle ha bilen leenge. Eventuelt hvis du skal stille ut og har lyst på et annet merke av slike grunner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det bli bedre komfort stivhet kvalitet osv på det settet til supersport som er ikke justerbart kun demper/fjører enn justerbart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det bli bedre komfort stivhet kvalitet osv på det settet til supersport som er ikke justerbart kun demper/fjører enn justerbart?
tår fast ved at justerbart er det beste uansett,det blir alltid stivt og fint og er du ikke fornøyd så hev eller senk bilen etter ditt behov,er du redd for og tape penger vist du skal selge den så får du eventuellt ta det av og selge sette her inne på forumet,alltid noen som er interesert i justerbart..

 

ergo:kjøp deg justerbart og bli fornøyd..får masse bra på f.eks autospar o.l til 6-7000kr og dette er rustfritt..har selv kjøpt meg formel k til 5500 og dette er det justerbart høyde og trykk på pluss at det er rustfritt..jeg skal ikke kjøre på bane så har ikke bruk for h&r eller kw til 12000kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.