#1 Skrevet Oktober 15, 2005 Hvor mye arbeid er det å bytte clutch på denne bilen? Klarer jeg det på 4 timer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2005 Hvis det er FWD burde det gå på en 4-5t ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2005 fwd ja. er det enkelt? Løsne girspak Skru løs drivakslinger skru ned girkasse monter i omvendt rekkefølge Er det noe mer jeg må tenke på? Grunnen til at jeg spør er at jeg har tilgang på verksted, utstyr og hjelp på ungdommens motorsenter. Men de har åpent kun fra 18-22, og jeg har ikke lyst til å sette igjen bilen der... Går det an å f.eks. gjøre noe av arbeidet uten å ha bilen løftet opp, f.eks. løsne girspak o.s.v, slik at dette kan gjøres utenfor før de åpner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2005 Høres rett ut det... Du kan jo begynne å skru ut de værste skruene på girkassa På min var det 11 skruer som holdt motor og kasse sammen. Kan hende du må ta vekk eksos og...kommer jo litt an på hvor den går hen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...