#1 Skrevet Oktober 16, 2005 Legger ut noen bilder av bilen min, tatt på Kværnertomta i Moss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2005 .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2005 ............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2005 ......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2005 2 siste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2005 Regner med at du skal sette på større hjul på bilen din. For når dette blir gjort kommer bilen til å fremstå som en helt annen bil, det vil da si at den blir ENDA RÅERE en den er nå! Tøff bil og heeeelt klart den frekkeste stylingen til ny A3! Lykke til videre med bilen din. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2005 Kommer 19" til neste sesong + 30 % soting rundt hele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2005 Da snakker vi az! Blir konge. men jeg mener også at jeg så denne bilen tilsalgs for ikke lenge siden? er du nye eier eller ble det ikke noen salg?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2005 var nok ikke denne du så da.... Har hatt den siden denne modellen ble lansert her i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2005 På Audi A3, så passer 20" bedre.. den har STOOOOOOOOOORE hjulbuer... dessuten, prisforskjell på 19 og 20 begynner å bli liten... kjørekomforen vil jeg tro er tilnærmet den samme og (har ikke kjørt 20" selv) men har kjørt 19" siden 1999... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2005 RÅ bil du har og fine bilder Blir fett med større hjul og soting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...