Anbefalte innlegg

Hei alle mann!

Jeg har nå vært i kontakt med Lokallags leder for Nord Trøndelag fordi jeg er intr. i de streamerene de får produsert og solgt til de som ønsker det. Se link for bilde av streamer. Streamer er av samme sølv fargen som de små klubbmerkene vi allerede har.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=35187

Derfor lurer jeg på om det finnes noen andre i lokallaget her i Agder som er intr. i slik streamer? Så kan vi ta en samla bestilling på det? Vist det er bare meg som vil ha bestiller jeg bare en enkel en til meg selv, men si ifra om det er noen andre som vil ha så avtaler vi med N-T lokallag. Om vi vil ha så må vi kontakte, Hans Strømseng Kasserer i N-T.

Thor!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slenger meg på den muligheten, har hatt lyst på slikt en stund

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på jeg og, men skulle gjerne hat den i sort. Sølv på rød banner er vel kanskje ikke helt best... Men men, vi prøver ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har mye bedre enn som så på min bil, så jeg sier nei takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi ihvertfall 3 stk til nå og det er jo bra. Billigere å enklere for N-T å få det sent, men venter litt til så alle får muligheten til å være med på bestillinga.

Thor!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann..

Skal sjekke ut med trykkeriet angående svarte streamere,men lover ingenting.

Hvis du har et svartfelt øverst i ruta di,vil jo ikke streameren vises,men,regner med du har tenkt på det allerede.

mvh

Hans Strømseng

Kasserer NT lokallag.

Hiver meg på jeg og, men skulle gjerne hat den i sort. Sølv på rød banner er vel kanskje ikke helt best... Men men, vi prøver ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Streameren min er LY3D Tornadorød ;) Men kanskje kontrasten blir for kraftig ?...

Tar imot alt av forslag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.