Original mobil og HF i 99 S4 - Ingen lyd

Anbefalte innlegg

Er en original Audi mobil i midtarmlenet med enhet bak + mikrofon i A stolpen på "nybilen".

 

Kan ikke se noe høyttaler, så antar det er meningen lyden skal ut i dørene. En liten test gir ingen lyd der, bare i røret. Problemet er antageligvis at det er satt i en Sony spiller, så spørsmålet er om noen har fått til å koble dette med uoriginal spiller? Må jeg skaffe meg "Concert" spilleren og CD skifter for å få dette til å funke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vekker denne fra de døde jeg, har lyst til å få dette til å virke...

 

Har nå original Concert 1 spiller i bilen, og fortsatt hverken lyd ene eller andre veien. Fant et ledningsbrudd i midtarmlenet, uten at det hjalp. Hører såvidt andre part i stereoen, og står "TELEFON" i displayet, men hjelper ikke justere volum eller noe.

 

Får også "CARD REJECTED" når jeg slår på telefonen. Må slå den på uten SIM kort og så dytte det inn skal det virke...

 

Altså rimelig håpløst... Finnes det kit man kan kjøpe som lar meg bruke en annen telefon? Altså bruke bilens innebygde mikrofon og stereo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.