#1 Skrevet Oktober 17, 2005 noen som vet av et bra vw verksted i sverige. Fikk tips fra en kompis i harstad om et verksted som hadde norsk kundeservice, men han husket ikke hvor det var (muligens kiruna??) Jeg har en girkasse som trenger overhaling, og bodø bil vil ha 11000,- bare i arbeid. har hatt litt kontakt med et verksted i Luleå, men de forstår visst ikke helt hva jeg mener. har prøvd å forklare dem det på ALLE mulige måter, men de forstår fremdeles ikke.. Takker for all hjelp dere kan gi meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2005 Prøvd Bil Og Transmisjon I Bodø ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2005 Prøvd Bil Og Transmisjon I Bodø ? Nei... tror ikke engang jeg har hørt om det..?? Er det det som ligger ved siden av NAF? Har ikke tilfeldigvis et tlf. nr til dem så kan jeg prøve å høre med dem..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2005 Nei... tror ikke engang jeg har hørt om det..??Er det det som ligger ved siden av NAF? Har ikke tilfeldigvis et tlf. nr til dem så kan jeg prøve å høre med dem..? Gitt at informasjonen her stemmer ( http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/bil_og_transmisjon_service_yngve_holmstroem/1964071874.htm ) er telefon og adresse: Telefon: 75 52 03 70 Besøksadresse: Gamle Riksvei 6, 8008 Bodø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...