Bergen: Understellsbehandling!!!

Anbefalte innlegg

Hey,

 

Skal oppdatere underlaget på min gamle 80 litt, men det er så mange forskjellige som driver med dette og masse forskjellige produkter å velge mellom.. Pluss at jeg har ikke peil på hvem som er flink/seriøs. Det er jo en skikkelig grisejobb dette og jeg vil ikke ha dette griset andre plasser enn der det skal være..

Har vært innom noen og det er ikke akkurat fristende å levere bilen inn på de plassene.. Makan til gris skal man se lenge etter..

 

Noen tips/erfaringer her??? Vil ha noen som gjør skikkelig arbeid og tar inni kanaler, dører og innerskjermer..

 

Ville gjerne fått gjort dette fort som F.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med Thorsen ATV Senter AS.

Har hatt flere av mine biler inne der til understellsbehandling og må si meg veldig godt fornøyd med resultatet.. ;)

Dette firmaet var vel det første i Bergen som var autorisert til dette og vet det er mange merkeforhandlere som benytter seg av de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behandling bestilt : rock :

 

Da håper jeg ikke at det kommer noen flere lure tips her som er MYE bedre...

 

Jeg har god erfaring med Thorsen ATV Senter AS.

Har hatt flere av mine biler inne der til understellsbehandling og må si meg veldig godt fornøyd med resultatet.. ;)

Dette firmaet var vel det første i Bergen som var autorisert til dette og vet det er mange merkeforhandlere som benytter seg av de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behandling bestilt : rock :

 

Da håper jeg ikke at det kommer noen flere lure tips her som er MYE bedre...

 

 

Tror du kommer til å blir meget fornøyd jeg az :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefales på det sterkeste dette firmaet ja... Super service og supert resultat.. Ryddig og fint utført.. Nå holder bilen til veteran alder så jeg kan få stuet den vekk: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3490,- For 80`ien.. Det er sikkert normalen for en normal size bil.. Jeg var innom og ringte rundt til mange, men Thorsen virker mye mer seriøs.. At de må ha bilen i tre dager er jo et godt tegn. De har skikkelig tørkehall med noen syke vifter osv så den blir skikkelig tørr før påføring, pluss at den får stå og herde en dag etterpå..

 

http://www.thorsenatv.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kva for eit understellsprodukt bruke dei?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kva for eit understellsprodukt bruke dei?

 

 

På linken står det masse info, de bruker Tectyl..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen ting som var litt kult.... De sa at Audi 80 karosseriet var det beste Audi noen gang hadde laget, også ovenfor andre merker. Det var INGEN biler som snart rundet 20år som var så lite plaget av rust. Det var mye mer rustplager på nyere Audi`er som A4, A6 osv enn på 80.. Så jeg måtte ikke finne på å bytte i en nyere bil, hehe!!

 

Var litt kult da..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du ble fornøyd Wiltil :)

Dyktige folk der ute...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du ble fornøyd Wiltil(Det er WILTHIL ass) :)

Dyktige folk der ute...

 

Var konge rett og slett...

Nå kommer snart rustfritt polert anlegg under, bestilt i går... Så da blir den fet under ja: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var konge rett og slett...

Nå kommer snart rustfritt polert anlegg under, bestilt i går... Så da blir den fet under ja: rock :

 

Såpass!! Gleder meg til å se..Hva bestilte du da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble et FK anlegg med rustfritt T.304 stål, polert med 2X90mm stusser og Gruppe N erstatningsrør for katten..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble et FK anlegg med rustfritt T.304 stål, polert med 2X90mm stusser og Gruppe N erstatningsrør for katten..!

 

NIIICE!!

Blir fett dette ja : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.