Motorfeste/Endeledd/foringer - hvordan finne ut om dette er gåent?

Anbefalte innlegg

Har merket at jeg har fått akkurat som om det er "slakk" i drivverket mitt,når jeg rygger og bremser og setter bilen i første gir og skal dra av gårde igjen får jeg en "dunk" lyd akkurat som om det skal være "slakk" ett sted. Merket også her en dag når jeg lå i 120-130km/t og hadde max gass og slapp opp igjen fikk jeg ett kraftig "dunk" når jeg slapp opp,kan det være ett gåent motorfeste,endeledd eller foringer etc? : klø :

 

Har klunking i forstillingen min pga av gåene bærearmer/foringer elns som jeg ikke har tatt ennå,kan det komme derifra? : klø : Dette skal taes i vinter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste vil vel være å bryte på alle forstillingsdeler med et brekkjern el.

Oppdager du unormalt mye slakke, er det vel ei foring eller en kule som er gåen...

 

Selv leverte jeg bilen til møller for sjekk, kosta ca 400 kr, fikk da sjekke hele understellet, fikk også pristilbud på bytte av slitte deler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste vil vel være å bryte på alle forstillingsdeler med et brekkjern el.

Oppdager du unormalt mye slakke, er det vel ei foring eller en kule som er gåen...

 

Selv leverte jeg bilen til møller for sjekk, kosta ca 400 kr, fikk da sjekke hele understellet, fikk også pristilbud på bytte av slitte deler...

 

Hmm,det var ikke dårlig pris. ;)

Sa du at de bare skulle gå over å sjekke understellet for slakk og slitasje da eller? : klø :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,det var ikke dårlig pris. ;)

Sa du at de bare skulle gå over å sjekke understellet for slakk og slitasje da eller? : klø :: smil :

 

Jepp. Hørte en klunkelyd som jeg ikke gadd å lokalisere...

Det var visstnok drivknutene. Ringte, og spurte etter time for full sjekk av undertell UTEN bytte av slitte deler. Fikk pristilbud pr. telefon på 400kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Hørte en klunkelyd som jeg ikke gadd å lokalisere...

Det var visstnok drivknutene. Ringte, og spurte etter time for full sjekk av undertell UTEN bytte av slitte deler. Fikk pristilbud pr. telefon på 400kr.

 

Ok,takk skal du ha! :tilber:

Da skal jeg høre med de. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.