Bilen oppfører seg som et dass

Anbefalte innlegg

a4 95 1,8 :Merka litt på den i det siste at den ikke alltid drar like godt å trekker dårlig i høye gir i oppover bakker, jager på tomgang, nykker litt innimella ved gass slipp og merka bensinforbruket er litt høyere og nå nå er den blitt helt for jævlig. har vanskelig for å starte å når den starter må jeg bruke mye clutch for å ikke kvele den, så må jeg file meg til så jeg får litt fart på bilen så ikke den kveles, men den høres helt for jævlig ut ....har bestillt ny lambdasonde å håper på det er denne ... men kan det også være LMM'en eller den føleren som sitter på ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frista til å si "drit i den hvis den oppfører seg som et dass" :) , men seriøst så holder jeg en knapp på luftmengdemåleren. Kjent svakhet dessverre : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd å tatt ut lmm pluggen. for så å kjøre i nød modus...om det er noe forskjell. test d. koster jo ingen ting og tar 20 sec å gjøre d.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LMM'en er jo et kjent problem som nevnt. Stalltips er vel å lese av feilkoder og se om du kan finne feilen der, så slipper du prøve å bytte ting uten feil med de kostnader det medfører.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.