#1 Skrevet Oktober 17, 2005 Begynner og bli mørkt og kaldt om kveldene, men håper folk velger og dukke opp på lokallagstreffene innimellom allikevel Ble bra oppmøte sist gang på Wûrth iaffal. Samme tid, samme sted. Onsdag 19:00 bak Bunnpris Nidarvoll. Hvis noen mot formodning ikke skulle vite hvor det er, er det lov og spørre! Både her og på PM. Anbefaler nye medlemmer og komme og hilse på, eller eventuelt medlemmer som ikke bruker å være på treffene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2005 Du mener vel Trondheim: Lokallagstreff Torsdag 20 Oktober 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2005 Du mener vel Trondheim: Lokallagstreff Torsdag 20 Oktober Haha ja! Kan en mod justere topic kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2005 Har ikke hatt tid de siste par gangene nå (så jeg har totalt vært på ett treff), og siden bilen min er blitt helikopter får jeg vel stå over denne gangen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2005 Vurderer å komme jeg også, for første gang. Varer de lenge? Står dere bare ute og fryser? Harald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2005 Haha ja! Kan en mod justere topic kanskje.. Mjo. Jeg kommer (endelig!) tilbake til Bartebyen på torsdag, men tror ikke jeg får med meg VACN-treff - det blir nok heller Seigmen i Dødens Dal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2005 Vurderer å komme jeg også, for første gang.Varer de lenge? Står dere bare ute og fryser? Harald Når vi begynner å fryse, så finner vi på noe så vi ikke fryser. Drar en plass for å sitte inne, eller cruising i byen f.eks. Tror det blir tatt opp spørsmål om neste treff med et annet innhold en vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2005 Når vi begynner å fryse, så finner vi på noe så vi ikke fryser. Drar en plass for å sitte inne, eller cruising i byen f.eks. Tror det blir tatt opp spørsmål om neste treff med et annet innhold en vanlig. Var nå på Würth sist gang da! Men alltid positiv til nye ting .) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 19, 2005 Når vi begynner å fryse, så finner vi på noe så vi ikke fryser. Drar en plass for å sitte inne, eller cruising i byen f.eks. Tror det blir tatt opp spørsmål om neste treff med et annet innhold en vanlig. Jann Gunnar e ein jæ... på jenka og strækkbokspolka. Kainn itj unngå å itj bli varm da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2005 He he he det var nok å overdrive litt da. Men synes vi greide oss fint jeg. Var ikke så mange som møtte opp da, men bedre neste gang. Det er snakk om å dra på Heggstadmoen for å kjøre go-cart, eller bowling for de som måtte ønske det. Det vil si første Torsdag i November. Kommer tilbake på hvordan vi skal dra dit: om vi skal kjøre fra vanlig oppmøteplass, og så kjøre kollonne oppover, eller møtes der oppe. Jeg er for kollonne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...