Anbefalte innlegg

Dette er 3 gangen dørhåndtaket på førerdøra knekker siden mars!!

Er den lille tappen som blir presset ned når man dra i håndtaket som har knekkt av, akkurat samme feilen 3 ganger, noen som har noen erfaringer med dette, kanskje hatt samme feilen før? greit og få fiksa...

 

Lite sannsynlig at det er noe feil med dørhåndtakene, må vel heller kanskje være at den låsemekanismen er litt for tung å få åpnet og må smøres opp eller no kanskje? at det blir for stor belastning på dørhåndtaket, og dermed knekker det? det er min beste teori, men ingen ide jeg da..lurer derfor på om noen som har hatt samme problemet og kanskje fått løst det?

 

Mvh Fredrik Helberg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vært borti dette før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vært borti dette før?

 

Har vært borti det på Audi, er vel samme mekanismen der? men vet ikke hvordan du forhindrer det da... ikke trene så mye kanskje? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i steden for å dra opp døra... så hold tommelen på der nøkkelhullet er og dra ut håndtaket FØR du tar opp døra... dette burde funke bedre enn å bare nappe til seg døra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er 3 gangen dørhåndtaket på førerdøra knekker siden mars!!

Er den lille tappen som blir presset ned når man dra i håndtaket som har knekkt av, akkurat samme feilen 3 ganger, noen som har noen erfaringer med dette, kanskje hatt samme feilen før? greit og få fiksa...

 

Lite sannsynlig at det er noe feil med dørhåndtakene, må vel heller kanskje være at den låsemekanismen er litt for tung å få åpnet og må smøres opp eller no kanskje? at det blir for stor belastning på dørhåndtaket, og dermed knekker det? det er min beste teori, men ingen ide jeg da..lurer derfor på om noen som har hatt samme problemet og kanskje fått løst det?

 

Mvh Fredrik Helberg

Elendig konstruksjon på corrado håndtak.... sånn er det bare.

Vet at noen karer på vortex har laget opp den "tappen" i annet materiale og dermed eliminert problemet.

Men å holde på låsesylinderdelen når man åpner samt være forsiktig hjelper

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elendig konstruksjon på corrado håndtak.... sånn er det bare.

Vet at noen karer på vortex har laget opp den "tappen" i annet materiale og dermed eliminert problemet.

Men å holde på låsesylinderdelen når man åpner samt være forsiktig hjelper

 

jupp, får begynne og gjøre det da..men den på passasjersiden holder så bra..

blir jo ikke brukt så mye som førerdøra da, men blir godt brukt den også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.