#1 Skrevet Oktober 17, 2005 Har akkurat fått meg s2. Forrige eier anbefalte meg å bytte intercooler for den sliter litt på høye turtall. Er mtm chip, map sensor og 3" fra turbo. Lurte bare på hva dere andre har og erfaringer? Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2005 Hei! Ja denne hiver jeg meg på også. Trenger også ny IC under orginal s2 front. Og med 3" (72mm) rørgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2005 Har dere prøvd søkefunksjonen? Prøv og søke på f.eks. S2 intercooler og se hva som dukker opp. Et greit tips hvis man er litt utålmodig da veldig mange emner har vært oppe til diskusjon før...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2005 hvis dere hat litt sveise kunnskaper eller kjenner noen er det ikke så vanskelig å få til! kjøp bare en intercooler som er helt standar. sveis en ny bjelke mellom vangene forran og bolt den nye ICen på og kjøp rør å bøyer å sveis i vei;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2005 hørt at rs2 skal gå rett på og skal holde til effekten??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2005 hørt at rs2 skal gå rett på og skal holde til effekten??? har i såfall en rs2 ic jeg skal selge m/ bjelke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...