#1 Skrevet Oktober 17, 2005 Jeg Espen Christian Ørjan og Raymond hadde oss en liten bilde session i Alvøen her på Søndagen. Hva det kom ut av dette får vi se, men det var virkelig en kjekk liten tur. Legg ut bildene dere tok... TThomaz Legger ut bilde av Espen sin strøkne TT Og Ørjan sitt ABT Diesel monster kan jo se BadzR i bakgrunn også jo hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2005 noe flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2005 et par til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2005 og siste av Christian sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2005 Her kommer noen til: Litt uklart, men men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2005 Enda flere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2005 Og her kommer det siste: Takker for en fin, men kaldt tur!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2005 Var bra dette.. Men som sagt kaldt..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2005 Flotte bilder!!! Og eg som ikkje var med... Hehe... Nydelig vær disse dagene for foto session!!! Fine Passater!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 18, 2005 Greie bilder Thomas, men jeg er ikke helt med på din fasinasjon av biler i gresset..?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 18, 2005 Ikke det? Jasså. Personlig liker jeg best bilder av bilder i fart az. Da kommer dem virkelig frem. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 18, 2005 Synd det var så mørkt.... Men pytt... Tøffe biler dere har... Jeg husker i min spede ungdom alle festene vi hadde på Alvøy kai.. Det var tider det.. Jeg skulle stilt opp men eier ikke VW eller Audi lenger.. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 18, 2005 Jo det er veldig mørkt. Og vi er ikke noen GURUER innen foto heller, men synes det er artig å få til litt sånne ting innimellom. Så Blædi blæ. HEHE Og fyllefeste i Alvøen hørtes jo morsomt ut det da. Regner med at det var noen som også datt uti hihi: ja : TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 18, 2005 Ble sinnsykt for mørkt ihvertfall.. Men alltid morro å få tatt litt bilder. Neste blir vel bilder av bilene i fart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 18, 2005 Neste blir vel bilder av bilene i fart Det er vi nødt til å få til!! Har ikke bilde av ABT-dyret i fart Håper noen har et bra kamera så det kan bli noen flotte bilder! Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 18, 2005 Det er vi nødt til å få til!! Har ikke bilde av ABT-dyret i fart Håper noen har et bra kamera så det kan bli noen flotte bilder! Ørjan Helt enig..Fikk aldri tatt noen bilder av Passaten i fart heller. Så vi må få til noe her snart.. Helst før mørket senker seg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 18, 2005 BILDER I FART!! Da har vi en date. Kan se om dette lar seg gjennomføre før vinterdekka (snowjoggers) kommer på plass. huffa meg TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 18, 2005 Da har vi en plan az.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 18, 2005 BILDER I FART!! Da har vi en date. Kan se om dette lar seg gjennomføre før vinterdekka (snowjoggers) kommer på plass. huffa meg TThomaz Ikke si det! Blir dårlig bare med tanken!! Spesielt siden jeg har enda bare har stålfelger m/kapsler... Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 19, 2005 Her kjem eit bilde eg tok på Alvøen-plenen og . Flotte eksaemplar de ha kara!! Ray-Ray 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 20, 2005 Hmm... Mangler bare ramma no... Hehe... Nesten så eg ville hatt det på veggen i stua mi!!! Nydelig skue... Bilene altså!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 22, 2005 Ikke si det! Blir dårlig bare med tanken!! Spesielt siden jeg har enda bare har stålfelger m/kapsler... Ørjan Jepp.....Blir deprimert av å bare tenke på det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 22, 2005 nice pics! rett utenfor kontoret jeg jobber på også gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 22, 2005 Jøss bor du i Bergen?? Trodde du holdt til på østlandet jeg, Eller er jeg helt ute nå?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 22, 2005 Jøss bor du i Bergen?? Trodde du holdt til på østlandet jeg, Eller er jeg helt ute nå?? TThomaz hehe nei.. du er tydeligvis ganske godt på tur.. jeg bodde i ålesund, nå bor jeg her i bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...