Anbefalte innlegg

Er det noen her som vil anslå hva det vil koste meg å hel-lakkere en

Audi S6 avant (c4)?

Bilen jeg skal lakkere er tilnærmet skadefri.

Og hvor mye ekstra ca. kan jeg regne med å betale for å lakke bilen i en annen farge enn org.?

 

Jeg tenker ikke nødvendigvis "autoriserte lakkeringsverksted".

-Men jeg vil jo ha et godt resultat.

 

Vært bra hvis noen kan gi meg nå info, da jeg vurderer å kjøpe en bil, og lakkere den med en gang.

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoriesrte verksted tar vel rundt 20-30 for en slik jobb. Med pussing og alt.

 

Men finner du en som kan gjøre dette svart for deg så vil jeg tippe du får det for rundt 10-15k ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som vil anslå hva det vil koste meg å hel-lakkere en

Audi S6 avant (c4)?

Bilen jeg skal lakkere er tilnærmet skadefri.

Og hvor mye ekstra ca. kan jeg regne med å betale for å lakke bilen i en annen farge enn org.?

 

Jeg tenker ikke nødvendigvis "autoriserte lakkeringsverksted".

-Men jeg vil jo ha et godt resultat.

 

Vært bra hvis noen kan gi meg nå info, da jeg vurderer å kjøpe en bil, og lakkere den med en gang.

 

J

 

 

Hellakkering av en slik bil koster ca 26000+ mva iflg lista. (kommer litt an på timepris på de forskjellige verksteder)

 

Da inngår IKKE demontering/montering av tilbehør på bilen, noe som er essensielt for å få en nogenlunde bra lakkering. Når det gjelder fargebytte, så er det ikke noe dyrere med en annen farge utvendig (tillegg for div spesiallakker osv), men det vil jo se litt dumt ut hvis bilen er blå utenpå, og grønn i døråpninger... Skal man ta med dette (døråpninger, ikke motorrom) vil jeg anslå dette til ca 5-6000 i tillegg på lakkprisen.

 

MEN.... hvis man gjør alt selv, de/mo, sliping, etc. kan man sikkert få en lakkerer til å føyke ett lag med lakk på bilen for ca 6000.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.