#1 Skrevet Oktober 18, 2005 er det noen som har no axel tapper liggenes? til golf 2 gti.. nå har jeg vært på biltillsynet altfor mange ganger.. så nå bytter jeg hele møkka bak til skiver.. men mangler axel tappene og bremse sjkolda! noen som kan hjelpe meg i dag? ta det med på lokallags møtet????? Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2005 Står en passat 35i på Eriks Bildemontering med det du ønsker. Den var der på fredag i alle fall. Om du er heldig handler du av Jan Erik, og da betaler du 50, 100 eller 150 kr;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2005 detta var leit.. var ingenting med skiver der når jeg var der onsdag! buhuuuu... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2005 Jeg har akseltapper, skiver og kalipere liggende som jeg ikke kommer til å bruke. Men det selges kun samlet. Send meg en pm eller slå 95782774 dersom det er aktuelt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...