#1 Skrevet Oktober 18, 2005 Da er det på'an igjen... Kl 20.00 på McDee i Vestby idag. Be there! PS! Espen trengte noen deler, så les innlegget hans. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2005 æ kjæm! Men det begynner å bli glatt så jeg skifter kanskje til vinterhjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2005 Eg kjem no, med sommerdekk såklart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2005 skal til sharif etter jobb... kommer nok med vinterdekk da skal dere se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2005 Denne gangen skal jeg huske penger slik at jeg slipper og prute på en milkshake til 18 kroner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2005 jeg må jo komme... noen som har axel tapp, eller nav eller hva dere kaller det? kjært barn har mange navn! trenger dette sårt, se om noen har brukt før jeg kanskje må kjøpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2005 jeg må jo komme... noen som har axel tapp, eller nav eller hva dere kaller det? kjært barn har mange navn! trenger dette sårt, se om noen har brukt før jeg kanskje må kjøpe! Til skive eller trommelbremser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2005 til skiver.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2005 jeg kjøpte meg vinterbil i dag, så ble litt opptatt med å hente den og teste ut bakhjulsdriften. litt uvant dette, etter 5år med corra. til bakhjulstrekk og til en avløser bil så corradoen kan få en varm garasje å masse tlc i vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...