Får ikke ut sikkerhetsbeltet i midten bak

Anbefalte innlegg

Etter å ha vippet ned seteryggen en del ganger har den "jekket" beltet så strammt at jeg nå ikke får satt opp setet igjen. Er et par cm slakke når det ligger nede, men får det ikke løst fra låsemekanismen. Virker som rulla ligger midt i setet, så jeg kommer vel ikke til den?

 

Kan ikke se at jeg klarer å komme til å løsne festet nede heller, og hele ryggen ser ut som mye jobb? Supertriks mottas med stor takk da jeg har sterkt behov for setene grunnet ungetransport!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha vippet ned seteryggen en del ganger har den "jekket" beltet så strammt at jeg nå ikke får satt opp setet igjen. Er et par cm slakke når det ligger nede, men får det ikke løst fra låsemekanismen. Virker som rulla ligger midt i setet, så jeg kommer vel ikke til den?

 

Kan ikke se at jeg klarer å komme til å løsne festet nede heller, og hele ryggen ser ut som mye jobb? Supertriks mottas med stor takk da jeg har sterkt behov for setene grunnet ungetransport!

Hadde en toyota avensis på jobben med samme problemet og da måtte jeg demontere bakseteryggen... var ikke så stress på den men vet ikke hvordan det er på audi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti samme problemet på både Passat stasjonsvogn, type 44 Avant og C4 Avant, og der fikk jeg det til etter en kjempe-tålmodighetsprøve med å sitte og lirke litt på beltet når ryggen står i så oppreist stilling som mulig. Det er vinkelen på ryggen som gjør at låsen slår inn, nå ryggen ligger flatt er denne "automatisk" inne.

 

Litt tålmodighet, så vil jeg tro det går..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kult. Nå er beltet så strammt at jeg ikke får setet mer enn 30 grader opp... Skavisee, burde funke hvis jeg ligger med flat pedal i 2. gir mens noen trekker i beltet da? ;) Evt. finne en 60 graders bakke å "parkere" i. Eh... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.