#1 Skrevet Oktober 18, 2005 Avlyst !!! Avlyst !!! Avlyst !!!Avlyst !!! På grunn av mye arbeid hos Dekk og felg må dette utsettes. |Hei folkens, denne tirsdagen treffes vi hos Dekk og Felg i kanalveien. Der blir det presentasjon av hva de kan tilby: Blant annet: - Probase 1 balansering - MatchMatic2 hjuloptimaliserer - Nitrogen fylling i hjulene - med mer. http://www.dekk-felg.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2005 Jiiiiippi! TThomaz stiller med glede i høstmørket. TThomaz:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2005 Klokken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2005 Kjempebra Stiller jeg oxo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2005 Det blir nok 1900 regner jeg med. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2005 Enda flere artige ting??!! Jippiiii!!! Kommer!!! Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2005 Skjer mye her vet dere, bare å hive seg rundt..!! hmmm, nitro i hjula høres artig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg tar med NITRO på pub kvelden jeg az! Da snakker vi rakettbensin party ja. HEHE TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg tar med NITRO på pub kvelden jeg az! Da snakker vi rakettbensin party ja. HEHE TThomaz Blir fart i sakene da Incomming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 18, 2005 På kurs i Oslo eg da ser du......... Ta masse bilder..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 19, 2005 Eg stiller etter ein lengre tørkeperiode.... Flott at det skjer litt andre ting på treffa!!! Tek med meg ein fersking og.... greit å få med litt friskt blod Ray-Ray 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 22, 2005 Kan jo ikke gå glipp av dette!! Kommer som vanlig jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 23, 2005 MØTE ER AVLYST !!!!MØTE ER AVLYST!!! Dette møte må utsettes, kommer tilbake med ny hiddeno !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...