Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg må lakkere panseret på bilen min, en sort Golf IV.. Og hadde da i den anledning lyst til å gjøre noe ut av det.. Tenkte på å sveise panserforlenger ihvertfall, kanskje no mer... Noen som har tips, bilder, priser og andre forslag til dette??

 

Takker for alle som svarer :)

golf iv 3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Badlook er så utrolig oppbrukt, hva med å sveise igjen utsparinga til emblemet og kjøpe deg emblemfri grill? Kommer til å gjøre det selv i vinter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Badlook er så utrolig oppbrukt, hva med å sveise igjen utsparinga til emblemet og kjøpe deg emblemfri grill? Kommer til å gjøre det selv i vinter.

 

 

Ja, du sier noe der. Fint med forslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min gamle Golf IV sveiste jeg igjen utsparingen til emblemet og gjorde det med fangeren også.Emblemfri grill og Sierra Cosworth 4wd luftinntak .

Synes selv det ble bra. Har også sett biler som kom med likt etterpå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig med Magne her, keep it simple and clean.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det var fint sånn som det er nå jeg! : ja : Det eneste måtte være å få tak i to like speil. Enten et høyre (stort) eller venstre (lite) engelsk speil... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Badlook er så utrolig oppbrukt, hva med å sveise igjen utsparinga til emblemet og kjøpe deg emblemfri grill? Kommer til å gjøre det selv i vinter.

 

www1a.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

www1a.jpg

 

Den der var sinnsykt fin, viss jeg ser riktig er det en Rieger frontleppe nederst på original fangeren?? Har jo faktisk en sånn liggende i garasjen, det er bare det at den er sprekt på tre steder!! Noen som vet om noen som plast sveiser eller no, lurte litt på å legge glassfiber på innsiden, men vet ikke om det vil bli bra nok, da jeg syns den er finere enn den jeg har nå...

 

Hvordan burde man gjøre det om man skal få sveiset igjen den lille åpningen te volkswagen emblemet? Bruke den lille biten som følger med emblem fri grill? og sparkle rundt eller?

 

Takker for forslagene som er kommet : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det var fint sånn som det er nå jeg! : ja : Det eneste måtte være å få tak i to like speil. Enten et høyre (stort) eller venstre (lite) engelsk speil... ;)

 

 

 

Takk for det :)

 

Har veldig lyst på samme speil ja, tror jeg vil ha to små i tilfelle, det store er lissom såå stort.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt av flere..sveis igjen utsparinga,kansje lage noen lufte riller i panseret et passende sted..

 

skjer ut en halvmåne av et lite flat jern,er ikke alltid det følger med noe til og tette dette med.

 

og kjøp deg svarte cup speil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt av flere..sveis igjen utsparinga,kansje lage noen lufte riller i panseret et passende sted..

 

skjer ut en halvmåne av et lite flat jern,er ikke alltid det følger med noe til og tette dette med.

 

og kjøp deg svarte cup speil ;)

 

 

Ja, tror jeg må prøve på no sånt ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye må man regne med å betale for en emblemfri grill? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.