Hvilken VW/Audi har dette hjullageret?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kan noen hjelpe meg å finne ut hvilken VW/Audi som bruker følgende forhjulslager?

 

SKF nr: BA2B633457 / FAG nr: 533953

YD=75mm, ID=42mm, B=37mm

 

Grunnen til dette bakvendte spørsmålet er at jeg har et slikt lager som støtter opp aksling mellom motor og drev i båten. Lageret er defekt, og har fått beskjed fra verksted om at ”vi har ikke, men en del gamle VW/Audi bruker samme lager”.

Var en tur innom en maskinforretning, men de hadde ikke hjullager. Prøvde deretter en bilrekvisita, men det ble litt håpløst å lete gjennom hundrevis av esker når jeg ikke vet hvilken bil som har rett lager.

 

Finnes det eventuelt noen maskinforretninger i Bergen/Haugesund/Stavanger (eller landet forøvrig) som vanligvis lagerføret godt utvalg av denne typen lager?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Kan noen hjelpe meg å finne ut hvilken VW/Audi som bruker følgende forhjulslager?

 

SKF nr: BA2B633457 / FAG nr: 533953

YD=75mm, ID=42mm, B=37mm

 

Grunnen til dette bakvendte spørsmålet er at jeg har et slikt lager som støtter opp aksling mellom motor og drev i båten. Lageret er defekt, og har fått beskjed fra verksted om at ”vi har ikke, men en del gamle VW/Audi bruker samme lager”.

Var en tur innom en maskinforretning, men de hadde ikke hjullager. Prøvde deretter en bilrekvisita, men det ble litt håpløst å lete gjennom hundrevis av esker når jeg ikke vet hvilken bil som har rett lager.

 

Finnes det eventuelt noen maskinforretninger i Bergen/Haugesund/Stavanger (eller landet forøvrig) som vanligvis lagerføret godt utvalg av denne typen lager?

 

Hør med momentum i oslo, de er vel importør for SKF

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at endel Audi 80/90 (Type 89) bruker hjullager foran med YD 75 mm. Hva ID og bredde er vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.