HASTER!! HJELP!! Golfen ikke god :(

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva dette kan være?

 

Kom plutselig da jeg kjørte i sta. Høres ut som at hele motor'n driv å tar kvelden da jeg kjører. Da jeg gir på bråker det brutalt, buldrer, rakler og høres ut som at hele motor'n vrenger seg. Kunn da jeg gir på. Står stille er den helt normal. Og den går myye dårligere enn vanlig :( Titta oppi motorrommet og syntes det så ut som at hele motor'n var skakk, er det mulig?heller mye ned øverst liksom.. hehe..

 

Hørt det kan være mye forskjellig, gir (har et dårlig trøstelager og vond å få i gir i det siste), akslinger, motorfester, reg.reim (byttet for 20.000 siden) osv..

 

Er en 4'er gti..

 

Høres ut som en dyr ting..:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten ut som de er et motorfeste som har gått ja.

Har hatt samme på min og da var de festet over gearkassen som var kaputt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, hørte det kunne være det å.. skal levere golfen etterpå så får håpe det ikke er noe alvorlige greier da :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut hva det var eller?? Venter i spenning.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynlegvis motorfeste ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok motorfeste ja. Han har ikke sett ordentlig på det enda, men han sa det var det. Enten at det hadde røket eller at det var bolten som var knekt. Så jeg venter bare på at jeg får noe svar på det nå. Håper jeg slipper å gå lenge..hehe.. *kaldt ute* :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var golfen frisk igjen:) Var bolten på motorfeste som var borte..

Så fikk jeg jo svar på hvorfor det ikke blåser varmt i golfen da..:) Dum temp føler bare;)Så detta blir jo ikke dyrt alikevell..*lettet* :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre! 10 poeng til meg for første riktige forslag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre! 10 poeng til meg for første riktige forslag!

 

 

Jepp.. :) Takk takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.