#1 Skrevet Oktober 18, 2005 Ser noen har fått seg streamer på frontruta i Nord Trøndelag. Er dette noe vi kunne fått til? TThomas? Hehe... Hadde vært konge det m litt større skrift!!! De koster ca. 200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2005 Hvis det er stemmning for dette så skal vi se hva vi kan få gjort med saken: ja : : vinke :TIL DERE SOM LESER DETTE OG ØNSKER STREAMER? SVAR HER! Da kan vi se hvor mange som eventuelt ønsker dette. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2005 JEPP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2005 Tja, det hadde vel vært vakkert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2005 Hei.. Tar imot bestillinger via PM. Vil dere kjøre en samlebestilling fra lokallaget,så sender dere bare bestillinga samlet til meg. Ordner en godpris utfra hvor mange dere skal ha. Stykkpris er 210kr (inkl porto),så det blir 210 - evnt kvantumsrabatt.. mvh Hans Strømseng Kasserer NT lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2005 Ja dette vil vi komme tilbake til eventuelt om det blir noe av, Vi trenger flere en 3stk som er int iallefall. Kom gjerne med hva dere synes om dette. Vil DU ha streamer eller ikke?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2005 Nei takk.synes det er å trekke litt over harry grensen,men d er no min smak då... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2005 Enig med Ståle...... Men for all del, er jo bare å bestille for det som ønsker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 19, 2005 ekke lov dette vel?? ellers så er det bittelittegranne harry som nevnt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 19, 2005 Gledesdreper!!! Hehe... Harry har vel mange faktorer de Bård. Skal ikkje nevne det eg... Ler!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 19, 2005 ekke lov dette vel?? ellers så er det bittelittegranne harry som nevnt her Tror det er lov så lenge den ikke stikker lenger ned enn 14cm, eller kansje det var 11,5cm... Slik er det på min..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 19, 2005 Siden jeg har montert streamer på bilen min, kan jeg trygt si at denne er godt på den lovlige siden. Siden streameren bare en 3-4cm høy. Noe som dere ser på bildene av den at faktisk blir veldig anonymt og fint. Har allerede fått inn mange bestillinger fra andre deler av landet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 20, 2005 Nei takk.synes det er å trekke litt over harry grensen,men d er no min smak då... Sier du som har hatt to Sierra, en Datsun og drømme bilen var en Granada Hehe, måtte bare få ut sannheten.. Men hold Topic nå folkens, hehe!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 20, 2005 Sier du som har hatt to Sierra, en Datsun og drømme bilen var en Granada Hehe, måtte bare få ut sannheten.. Men hold Topic nå folkens, hehe!! HEHE!!,bodde jo tross alt på sotra den gangen,men tidene forandrer seg,gleder meg til å se A8en/ene med streamer,blir sikkert tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 20, 2005 Tror det er lov så lenge den ikke stikker lenger ned enn 14cm, eller kansje det var 11,5cm... Slik er det på min..... eg hadde steamer på min jetta. den var 10cm. den måtte eg riva vekk og møta til etterkontrol av biltilsynet. sendte ein mail til biltilsynet om dette med steamer/klistermerker i frontruta og fekk svar tilbake at allt som heite steamer og klistermerker i frontruta var ulovlig. så det vil sei det naf merket du har nederst til venstre i frontruta di er ulovlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 24, 2005 Streamer, ja takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...