#1 Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg har jobbet med avanserte verktøymaskiner både mekanisk og elektro i mange år og tenkte å gi dere noen tips. Her er ett greit diagnosediagram ved feil på lager. Ofte har lagerne flere skader og da gjelder det å undersøke nøye hva som virkelig kan være årsaken. Håper dette kan være til nytte så kan jeg eventuellt komme med flere tips. Diagnose ved feil på lager.xls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2005 dette vil eg påstå at kan være grei info å ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2005 dette vil eg påstå at kan være grei info å ha Det var godt å høre at ihvertfall en mente det er kjekk info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2005 Kjekk den, selv om jeg trodde det var måte å finne OM et lager var gåent! Men veldig bra å se om lageret f.eks. var underdimensjonert, eller om feilen var grunnet i feil montering! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2005 Kjekk den, selv om jeg trodde det var måte å finne OM et lager var gåent! Om ett lager er gåent sier seg selv da.... Eks: varmgang vibrasjoner ulyder slark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2006 I serien hjelpemidler så har jeg kommet over denne fine guiden på feilsøking av lekkasje fra O-ringer. Meget bra forklart! O-ringer feilsøking.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2006 Den med lagrene var meget bra. Kjempe hjelpemiddel, ved endel kustom ting som er laget hvor gjerne lager kan evt være underdimensjonert! Thank you! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2012 Fant mange gamle innlegg pga forumoppdatering og da passer det å blåse støvet av denne tråden. Den er like gyldig idag som for 7(!) år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2012 Denne var ikke dum! (Tips, få med o-ring i oppdatert tittel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2012 Genialt kjekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...