#1 Skrevet Oktober 19, 2005 Lurer på om disse dekkene fortsatt er i salg? Er dette greie dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg tror da disse finnes fortsatt. Jeg har hatt det på de siste to bilene mine, både i 16" og i 17". Jeg er strålende fornøyd med dem jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2005 Supert, blir 17" på meg også da. Fant brukte til en rimelig penge serru.. Takker for kjapt svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2005 Selvom du allerede har fått svar, føler jeg likevel for å skryte av de jeg også.. Hadde de i 205-55/16 på 7.5 felg på coupeen ( fwd ) og hadde ingen problemer på vinterstid, de få gangene det var skikkelig snøføre her nede.. Fungerte veldig godt på snø og slaps og samtidig godt på vått og tørt føre så sant det er kjølig i lufta.. Som med alle vinterdekk ble de fort litt myke når gradene steg litt opp på pluss siden.. Har ingen betenkeligheter med å anbefale de iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2005 Ja er litt spent, mest fordi det er såppas brede dekk da.. 225.45.17, men supert at dere har gode erfaringer med espia. Er de snarslitte forresten? disse jeg får tak i er gått en vinter knapt!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2005 La på mine vinterhjul i går.. Det er 215/45-17 espia.. Veldig myke å kjøre på men sitter da greit.. Eneste på litt våt asfalt de spinner på de første gira.. Men det er bare å kjøre litt økonomisk.. ps: sender pakka di snart.. Har fått tak i noe å pakke det inn i nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2005 Supert Håkon, får dekka i morgen.. gleder meg til å sette på vinterhjul faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2005 Er de snarslitte forresten? disse jeg får tak i er gått en vinter knapt!? Syns ikke de var så snarslitte... Kjørte med de to sesonger og de var fortsatt "som nye".. Selvsagt var det tegn til at de var brukt, men ikke på langt nær slitt i den forstand. Får håpe du blir fornøyd med dekkene ! ( får legge til at jeg da kjører relativt økonomisk også da, altså ikke hjulspinn ut hvert kryss osv ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2005 Så bra! Fikk dekka nå, så veldig greie ut, greit med mønster igjen og myke og gode, men er rush på dekkomlegging her nå, så får ikke lagt dem på før over helga ser det ut til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 20, 2005 Ketil på AutoTeam gjorde det på dagen for meg. Men ellers er resten av byen fullbooket i dager fremover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 20, 2005 Kjetil tok det tvert! Da er det stille og komfortabelt i golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...