Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en slik i dag. Men denne ventilen sitter og på audi sport quatro og noen andre ?? Fikk ikke med meg alle - men den kom ikke fra 225 hk TT ivertfall. Da bestilte jeg det nr du la ut ! .. Får håpe det er rett nå.

Det er ihvertfall den eg har... ;) Og den funker fint...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilde av den n75j ventil montert på en a4? vil se hvem vei den står der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor finne eg den på en 97mod 1,8t passat : klø :

her sitter den

 

n75.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare synd det ikke går frem åssen man kobler den..

 

Må takke for hjelpe Roar og Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knall bra Christian.. da har jeg å se etter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så tilfelle rotte felle..

 

Hva skjer om man kobler denne feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lange skal ned i innsugingsslangen, og da er det jo fifty fifty... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var N75J ventilen bytta, bilen er helt "puls" fri.. og har en mye mer jamnt drag. blien ble mer snill og kjør ikke sånn ketchup effekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var N75J ventilen bytta, bilen er helt "puls" fri.. og har en mye mer jamnt drag. blien ble mer snill og kjør ikke sånn ketchup effekt.

 

Merker du stor forskjell på draget? ;) Mer ladetrykk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aner ikke hva ladde trykk jeg har.. Men synes ikke den går no bedre, anner at den dra MYE bedre ven tung belastning og høyt gir..

Men som sagt, hele bilen ble mye finer og kjøre.. og draget er iallefall ikke blitt dårliger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aner ikke hva ladde trykk jeg har.. Men synes ikke den går no bedre, anner at den dra MYE bedre ven tung belastning og høyt gir..

Men som sagt, hele bilen ble mye finer og kjøre.. og draget er iallefall ikke blitt dårliger..

 

Da skal definitivt jeg bytte også. ;): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan rtygt anbefale den ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan den orginale magnetventilen på min S2 med 3B erstattes med denne det er snakk om her?

Har mistanke til at min jukser litt også..

 

Mvh Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert nok et dumt spørsmål fra denne kanten, men sitter denne N75 / magnetventilen på TDI motorer også? Har lignende symptomer på min TDi ved hard belastning, og synes ikke den går helt som den skal...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en A4 (8E) 1.8 T. Er det bare å plugge i denne ventilen, så funker alt fint?

sitter denne ventilen på innsugsslangen til turbo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal definitivt jeg bytte også. ;): smil :

Bytta du denne eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et kort spørsmål:

 

Kan N75`en gjøre så man har bra ladetrykk på lavt turtall, men dårligere på høyere turtall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta du denne eller ?

 

Ikke karret meg til å kjøpt den ennå desverre. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert nok et dumt spørsmål fra denne kanten, men sitter denne N75 / magnetventilen på TDI motorer også? Har lignende symptomer på min TDi ved hard belastning, og synes ikke den går helt som den skal...

 

 

Har samme motor i min A6, og samme symptomene, vibererer spesielt fra

1800-2500 omdr. Bilen er chippet hos TS..

Har lurt litt på om clutchen kan skape de vibrasjonene (slitte lammellfjører) eller hvis det er dobbelmasse svinghjul på bilen, at det kan være problemet?? Noen som vet??:confused:

 

Er litt OT dette her, siden tråden gjelder 1.8T, men er jo samme problemet:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et kort spørsmål:

 

Kan N75`en gjøre så man har bra ladetrykk på lavt turtall, men dårligere på høyere turtall?

 

Bumper denne... :)

 

Lurer bare på dette siden jeg syns det virker som den ladder bra på lavt turtall og mindre på høyere turtall.

Hvis jeg drar til ca 5000-5500 i andre gir, skifter til tredje og holder gassen et par sekunder der før jeg skifter til fjerde gir, så hører jeg ganske tydlig at den "poffer"(åpent luftfilter) høyere i fjerde og en del høyere i tredje enn i andre gir.

 

Har ikke målt ladetrykket. Syns bare det virker slik... Drar bedre på 3000rpm enn på 5000... :o

 

Har for øvrig ny LMM og tror ikke jeg får opp noe i VAG-Com.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da skiftet ventil på min, men hjalp det.....NEI : bh : Prøver med en justerbar istedet tror jeg...ellers blir det en runde hos TS e.l for chipping på nytt.

 

En ting til, kan det ha noen betydning at min bil sannsynligvis ble chippet med originalturboen, men nå har k04 turbo? Noen som veit sikkert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lurte på noe jeg.. er alle disse bilene som har disse problemene chippa hos TS?? Man sier jo at det umulig kan være programmet som er ustabilt så da vet ikke jeg noe mer.. men skal prøve og bytte ventilen så får vi se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.