Anbefalte innlegg

Er styreenheten på alle G60-motorer (PG) like?

Den har nemlig tatt kveld på gamlebilen min nå, sendte derfor opp en ny gammel-hjerne, men de på verkstedet der oppe påsto at hjernen hadde feil delenr i forhold til den som sto i fra før. Den "nye" hadde nr. 037906022CN, mens den som sto i har 037906022DP.

Passer ikke disse overens? Møller påsto at CN er til Golf G60 og passer ikke overens med Corrado? : klø :

 

Takker for hjelp!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal passe over det, bare prøv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ble prøvd, og mekanikeren påsto at det ikke ble noe liv i bilen. Vet at hjernen er i orden, han som solgte den til meg prøvde den før han sendte!

Skal ringe dit i dag og høre, vanskelig å hjelpe til med noe når bilen står 100mil unna : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble det brukt samme chip?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble det brukt samme chip?

 

Ble ikke flyttet over chip fra den gamle nei. Skulle ikke tro at det var nødvendig? Siden hjernene skal være like?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være noe annet også da. Send meg en PM med mailadressen din så skal jeg maile deg en PDF med oversikt over de forskjellige pluggene i kontakten til hjernen. Den er grei å ha ved feilsøking

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle G60 hjerner skal passe overens...

Så enten er den andre hjernen din også defekt eller så er det ikke hjernen som er problemet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.