#1 Skrevet Oktober 19, 2005 I går da jeg skulle fa lagt på nye vinterdekk på vinterskoene blei jeg litt obs på hvor bred felgene mine egentlig var. Var inne på verkstedet der han la om dekkene for meg og fulgte omleggingen. Da han hadde vrengt av de gamle dekkene, syns jeg felgen virka noe brei. Tok fram tommestokken og målte bredden til rett under 23cm. Ergo 9" bred. Hvilken felg er dette?? Er av typen S-Line (RS4) felg som følger med på Audi A4 2004mod når man krysser av for 18" i ekstraustyrslisten isteden for 17" som er med i S-Line pakken. Jeg er sikker på at disse felgene ble levert sammens med bilen da den var ny i fjor. Har lest at andre med 18" S-Line felg har en bredde på 7.5" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2005 Hvis du måler fra ytterkant til ytterkant på bredden blir det sikkert 9", men riktig sted å måle er mellom anleggsflatene til dekket. Da får du riktig bredde som sikkert er 8". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2005 Akkurat! Ante meg at det kunne være en målefeil. Men når jeg sammenligner disse hjula med et annet sett med org 18" S-Line felg ser jeg tydelig at senter på felgene mine går mer innover i forhold til felgens ytterkant. Er vel da mindre ET? Ble ikke noen levert i 7,5" og andre 8" bredde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...