Hva holder fangeren min ? Denne?

Anbefalte innlegg

Heisann, mangler festet som holder støtfangeren min, altså plastikken foran. Er det denne?

Vis ikke, hadde dere kunne finni denne for meg? :)

 

*bilde*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm blitt borte det da, skal fikse dette når jeg kommer hjem,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den braketten står skrudd fast i karroseriet, uten den så kan ikke støtfangeren henge på i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er denne fangern er skrudd fast i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Ringte til møller og spurte, var vist ikke denne delen,, dem kunne vist ikke finne delen som holder støtfangeren på bilen min, Teit!

 

Er det noen med typ85 som kan ta en titt på bilen sin?

 

Bare sett hvordan fangeren sitter fast på bilen deres ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Ringte til møller og spurte, var vist ikke denne delen,, dem kunne vist ikke finne delen som holder støtfangeren på bilen min, Teit!

 

Er det noen med typ85 som kan ta en titt på bilen sin?

 

Bare sett hvordan fangeren sitter fast på bilen deres ;)

 

 

Sier du jeg juger eller ... : smil : Men seriøst, er på min 3dje 80 Quattro nå og på bilene mine så har det vært slike fester for fangerne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men.. er det like fester for høyre og venstre side?

 

han på møller sa det var til å feste metallet på fronten. ikke til plastikken.. vis du skjønner ??

 

Er du heeelt bombesikker så kjøper jeg dette. sender deg regning vis det ikke passer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men.. er det like fester for høyre og venstre side?

 

han på møller sa det var til å feste metallet på fronten. ikke til plastikken.. vis du skjønner ??

 

Er du heeelt bombesikker så kjøper jeg dette. sender deg regning vis det ikke passer :P

 

 

Ha ha ha, snik ;) Tror du kanskje bør forklare litt mer nøyaktig hva du skal feste. Delen som er avbildet er den som støtfangeren sitter festet i. En på høyre og en på venstre side. Det går en bolt gjennom denne som skrues i fra bunnen av fangeren. Fangeren er i to deler, en yttre kosmetisk av ren plast og en indre som er en stålprofil. Om du lurer på hva som holder fast det yttre dekselet mot stålprofilen så er det ikke de nevnte delene du skal ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja oki, men da er det den delen jeg skal ha, 1 på hvær side. :) Flott;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det er rett for din del : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis jeg har forstått det riktig så er det denne delen som går helt ut til fangeren, der setter jeg den like ved grøftlyset, med en bolt som går rett igjennom toppen og bunnen på "grøftlys" holderen. Dette er riktig?

 

Denne delen kan skrus fast på begge sider? ikkeno forskjell på høyre og venstre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis jeg har forstått det riktig så er det denne delen som går helt ut til fangeren, der setter jeg den like ved grøftlyset, med en bolt som går rett igjennom toppen og bunnen på "grøftlys" holderen. Dette er riktig?

 

Denne delen kan skrus fast på begge sider? ikkeno forskjell på høyre og venstre?

 

Ja det stemmer.

 

Så vidt jeg kan se utifra bildet du har limt inn så står det antall "1", men jeg vet det er "2" ergo så har den andre siden ett annet delenummer.

 

Edit: Nå har jeg sjekket i familiealbumet og kan ikke finne den "andre siden". Det er mulig at det er en trykkleif her og at det skal være 2 med samme delenummer. Sist jeg tok dette fra hverandre kan jeg ikke huske å ha sett noen forskjell på de 2 delene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fangeren er i to deler, en yttre kosmetisk av ren plast og en indre som er en stålprofil.

 

Stålprofil nei? Innerbjelken er laget av et plast eller glassfibermateriale, press-støpt sådan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp allt er plast, har sjekka litt ute nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stålprofil nei? Innerbjelken er laget av et plast eller glassfibermateriale, press-støpt sådan.

 

 

Mulig du har rett der Per, er en stund siden jeg pellte dette fra hverandre. Husker bare det var en egen innerbjelke som virket langt sterkere enn den yttre kåpen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.