Gokart opplegg for 05 - 06 i Drammen

Anbefalte innlegg

Hei hopp!

På tide med en ny sesong nå snart, noen som er interesserte? Har ikke fastsatt datoene og klokkeslett pga. mye aktivitet på banen ellers. Men regner med at vi starter opp i november og kjører en gang i måneden. Tenkte at denne serien går på samme måte som i fjor.

I tillegg har jeg fått god respons fra medlemmer i Peugeot klubben om at de gjerne ville være med på noe sånt. Om de blir med på serien, eller om vi har en egen turnering (elns) har jeg ikke helt bestemt meg for.

Jeg er først og fremst ute etter å få litt respons herfra, hva dere har lyst til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres artig ut detta da... : rock :

Kommer fra horten når jeg har tid jeg.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juhu! Respons, ikke værst!

Da blir det oss to mot Peugeot gutta da, lets kick some ass! : cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge det blir på dager jeg ikke jobber så går det bra.

Vi setter peugeot gutta på plass vettu... : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir selvfølgelig med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt borte for tanken jeg heller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo beholde plasseringene fra i fjor! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med dette opplegget her da??

Hvis det blir noe kjøring fra November burde det vel snart komme litt info her eller?? jeg sitter klar og venter ....:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh, damn, kanskje jeg skulle slengt meg med jeg også... har kjørt gocart en gang i mitt liv...heh.. wuhu, er det som radiobiler? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh, damn, kanskje jeg skulle slengt meg med jeg også... har kjørt gocart en gang i mitt liv...heh.. wuhu, er det som radiobiler? :D

Forventer litt bedre etikk enn på tivoli, men det blir jo såklart lov med litt knuffing. Kan ikke huske at hverken Luis Araya eller Kristian L. Johnsen ble flagget av forrige sesong.

Sjekk linken her!

Kan hende det blir en liten cup mot Peugeot gutta og evt. andre interessertei løpet av vinteren også. Kunne jo stjelt litt idé fra Andreas Skotner og invitert de lokale samarbeidspartnerene til litt konkurranse også!

: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.