Anbefalte innlegg

Er usikker på om jeg skal lakke rillene i frontfangeren min i bilens farge? : klø ::confused:

 

tror det kunne blitt pent men på en annen side er jeg redd for at det blir for "mye" også.

 

Hva tror dere? :stikke::o

 

ghfdfghdfghdgf.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEI! Trur ikke det blir pent. Er for mange rare kanter, hull og vinkler. Trur det bare vil se jalla ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold de som de er. Pent med litt kontrast til en ellers lys bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes også at du burde beholde de sorte! Vil tro at det er det peneste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis grillen bare glir inn i resten av fronten så vil den ikke se spesielt pen ut tror jeg. Vil nesten! likne på en Hyundai :P

 

 

Hva med chrome på de vertikale rillene? .. Kanskje ikke så lett å få til, men det kunne blitt kult. Trenger en photoshopper inn her nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du blir å ødelegge hele bilen med det..

Hvis du må lakkere noe, kan du kanskje lakkere de i samme nyanse som S4-grillen din..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min sånn som du tenker på... Bedøm selv...

882741-bilde3-forran.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg,det blir IKKE lakkerert.Faktisk penest med litt sort så man får kontraster som Inge sier. : rock :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg,det blir IKKE lakkerert.Faktisk penest med litt sort så man får kontraster som Inge sier. : rock :;)

 

Enig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg,det blir IKKE lakkerert.Faktisk penest med litt sort så man får kontraster som Inge sier. : rock :;)

 

Klokt valg! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.