#1 Skrevet Oktober 20, 2005 Er dette en dim som går greit på 3BG? Tenker vel mest på ET egentlig for 8,5 bredde bør vel gå greit, eller? Har noe greier på gang som ser litt spennende ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2005 Er vel 8,5 på Passaten til Runar Kopperud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2005 Det går helt fint det. Runar har vel 8,5 foran og 9,5 bak. Her er 8,5x20, litt usikker på innpress. Tror det er 35. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2005 Har 9x20 på min ingen problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2005 Har 9x20 på min ingen problem Javel... Problemene kommer "uansett" foran hvis man senker 60mm eller mer. Har selv 8,5x20 ET35 og det subber aldri rett fram, men over kantstein inn på butikksentre/bensinsstasjoner etc med hjula godt på sving, så må man være forsiktig. Bak er det ca 1 cm bedre med plass enn foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2005 Javel... Problemene kommer "uansett" foran hvis man senker 60mm eller mer. Har selv 8,5x20 ET35 og det subber aldri rett fram, men over kantstein inn på butikksentre/bensinsstasjoner etc med hjula godt på sving, så må man være forsiktig. Bak er det ca 1 cm bedre med plass enn foran. Min er seka 80mm og absolut ingen problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2005 Min er seka 80mm og absolut ingen problem Javel nr.2... Bilen min er målt senket 70mm (lavere enn din likevel kanskje Freddy? ) og jeg har presset inn innerskjermen foran forsiktig (valsing light) for å unngå subbing under sving og dump. Selv etter det, tar hjulet borti skjermen av og til så man må passe på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2005 Javel nr.2... Bilen min er målt senket 70mm (lavere enn din likevel kanskje Freddy? ) og jeg har presset inn innerskjermen foran forsiktig (valsing light) for å unngå subbing under sving og dump. Selv etter det, tar hjulet borti skjermen av og til så man må passe på. Ikke vet jeg. Men min er det i vært fall ingen problem med. Mvh Freddy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2005 Ikke vet jeg. Men min er det i vært fall ingen problem med. Mvh Freddy Hva er ET på dine Freddy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2005 Hva er ET på dine Freddy? Det skal jeg finne ut kommer tilbake . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2005 Hva er ET på dine Freddy? Tror det er 9x20 ET35 og hvis det er det så synes jeg det er greit å informere om at dette krever varsomhet av den som kjører med dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 22, 2005 Tror det er 9x20 ET35 og hvis det er det så synes jeg det er greit å informere om at dette krever varsomhet av den som kjører med dette Det betyr vel at 8,5x20 ET38 bør gå forholdsvis greit det da? Eller blir det plunder med gewinde og de "ekstra" 3mm innover?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2005 Det betyr vel at 8,5x20 ET38 bør gå forholdsvis greit det da?Eller blir det plunder med gewinde og de "ekstra" 3mm innover?? Nei innover er det ikkeno problem, og heller ikke når man har hjula rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...