"Bærebru-sett" til A4 97 mod, finnes det?

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene, skal holde deg oppdatert. Forstillinga på A4 = møkk

 

Hehe,ja.Modell bil har du? : klø :

Er aldri blitt byttet armer eller broer på min noen gang,ikke rare klunkingen jeg har,gikk igjennom EU kontrollen med det så. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,ja.Modell bil har du? : klø :

Er aldri blitt byttet armer eller broer på min noen gang,ikke rare klunkingen jeg har,gikk igjennom EU kontrollen med det så. ;)

 

97 mod A4 1,8 TQ avant...har gått igjennom 2 EU kontroller og 3 servicer til møller, det er ikke rare klunkinga, såvidt du hører det inne i bilen, har hatt det slik i 3 år, skader ingen....

 

Hadde den knirkelyden før engang, i mai, da skiftet jeg nedre bærearm, det er vel det eneste som har blitt skiftet...har også vært inn på gratis test hos møller for fabrikkasjonsfeil på forstilling.

 

Men nå skal alt skiftes, liker at ting er strøkent...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,97mod er vel ganske utsatt for dette også desverre. : gråter :

Skal bytte ALLE armene under der jeg også,skal kjøpe 150 % forsterkede i fra Sverige.Da kommer det ikke noen flere lyder derifra på de 2-3årene jeg skal ha bilen i hvertfall. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,97mod er vel ganske utsatt for dette også desverre. : gråter :

Skal bytte ALLE armene under der jeg også,skal kjøpe 150 % forsterkede i fra Sverige.Da kommer det ikke noen flere lyder derifra på de 2-3årene jeg skal ha bilen i hvertfall. ;)

 

Tenkte på forsterkede jeg å, men bruker bilen bare til "vanlig" bruk så det er vel ikke så nødvendig, har ikke planer om å ha bilen så mye lengre eller, etterhvert som det kommer nye A4 karosseri så faller jo disse MYE i pris....

Regner med stagene blir byttet i slutten av uka her, skal holde deg oppdatert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant grunnen til at det knirket i dag, mansjetten på staget som går ut i frramkant av selve hjulbeinet hadde et hull, fylte det med multispray og vips, knirkefritt. Men stagene skal byttes... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.