Anbefalte innlegg

Skal ettermontere tåkelys på min A4. Har kjøpt orginalbryter på Møller, og skulle sette denne på plass i dag. Da jeg monterte den, fant jeg noen ledninger som gikk fra bryteren. Hvor går disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vell lagt opp til tåkelys i bilen din tenker jeg så du bare kan koble til bryteren så er du ferdig? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvor du vil jeg men.. Ledningene som ligger bak blinddekselet til tåkelysene, de går da vel dit de skal gå.. Altså, slik at det bare er og hekte opp bryteren og lysene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke har tåkelys org, så går vel ledningene bare ned til rundt sikringsboksen en plass tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke har tåkelys org, så går vel ledningene bare ned til rundt sikringsboksen en plass tror jeg.

 

Regner med det jeg også. Kikket bak framfangeren i går, og så ingen ledninger der..Gjør det noe om tåkelysene monteres foran intercooleren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke IC'n på midten? skal vel ikke ha tåkelysene på midten? jo mere luft IC' får jo bedre er det jo, så er vel kanskje dumt å sette noe forean??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har orginalcooler, så er det vel ikke så veldig gunstig med tåkelys..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert Hella micro på min A4 1.8T. Var ikke noe problem det. Litt jobb, men fikk det på plass til slutt. Ikke noe problem sette den lille lykta inn foran IC. Lykta er så liten at noe problem for IC, tror jeg det ikke blir. Så lenge du bruker netting rundt lykta, så får IC den luft den vil ha. Jeg har ikke merket noe iallefall.

 

Kikk litt her også.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=30230&page=1&pp=15

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke IC'n på midten? skal vel ikke ha tåkelysene på midten? jo mere luft IC' får jo bedre er det jo, så er vel kanskje dumt å sette noe forean??

 

Har orginalcooler...finner vel en løsning på det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.