Anbefalte innlegg

hei jeg har en polo 2001 modell, 6nfacelift(6n2)

 

har en 1,0l motor for tiden, men jeg har da store planer om stor ombygging til enten 1,600 cc turbo konvertert motor elelr noe annet(har ikkje planlagt hva enda..)

men nå komemr tiden til bremsene mine! jeg tenkte å bare kjøpe større bremser med en gang siden jeg burde begynne der! lurer da på om navet er liek stort på 1,6 gti som på min og om det da er bare å "slå på" 1,6 gti skiver foran? aner ikke hvilke deler de har like og ulike på de bilene, antar at det er bare å koble på bremseslangen til de nye calipperene som jeg mest sannsynlig må ha foran siden det er MYE større bremser :P

 

så komemr vi til bak da! lurer på om det er noe annet jeg må gjøre der for å få skivebremser der.. kjøpe ny calipper må jeg da, og skiver og klosser, men noen som har gjort dette før? har ikke peilig på akkurat det med å bytte til skiver bak. kan jeg bruke det festet til bremsene som er der allerede?

 

håper noen kan hjelpe meg siden jeg skulle vært inne med bilen for en GOD stund siden på kontroll, hvis ikke må jeg bare montere org bremser til neste gang jeg skal bytte og ta d da :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og forresten ja jeg vet at jeg må bytte driv aksling og sånn senere når jeg begynner smått å putle med motor og girkasse! :P men tenkte jeg skulle begynne med bremsene hvis de va de samme navene så jeg hvertfall har det i boks siden jeg først må bytte bremser!

 

vet forresten noen om du kan få til å kjøre med en 1,000 girkasse på en 1,6? hadde sikekrt hatt grei nok aks da mens den varte! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.