#1 Skrevet Oktober 21, 2005 Hvilke erfaringer har Dere anngånde OZ felgene Superturismo & Superleggera ? Kunne tenke meg Superleggera, men er usikker på styrken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2005 OZ pleier å ha VELDIG bra kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2005 Superleggera er sterkere og lettere enn superturisimo! Førstnevnte er jo en racing-felg, mens turisimo er en lookalike egentlig! Sef. er kvaliteten på denne også meget bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2005 Superleggera er faktisk en felg som fortjener navnet lettmetall felg. Klarer å holde en 17" på strak arm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2005 Kamerat av meg har kjørt med OZ Superturismo 17" med 205/40 i 4 år og 30.000 sommermil på en Pug 206. Kjempefornøyd med kvaliteten. Holdt seg utrolig godt, og var lette for felgoppretter å fikse når den ene fikk en skade. Superleggera er vel hakket lettere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2005 Hadde superleggera på coupe`n, og nå har eg superturismo på 80`n. Er meget god kvalitet på felga! Har ikke klart å ødlegge noen enda jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2005 Takker for alle innlegg. Har nå bestilt Superleggera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2005 Hvor fra? Har "vi" noen avtale med noen som selger OZ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2005 Hvor fra? Har "vi" noen avtale med noen som selger OZ? En av de billigste på OZ felger er vel http://www.poleposition.no hvis man ikke kjenner noen som kjenner noen osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2005 Har selv disse superleggera felgene å fikk et knall tilbud hos sharif`en.. Jeg betalte 10 000 for felger og dekk (toyo) 205/40/17. Sinnsykt fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2005 Tror også at http://www.big-wheels.no kjemper godt om å være de billigste på OZ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 25, 2005 Har selv disse superleggera felgene å fikk et knall tilbud hos sharif`en.. Jeg betalte 10 000 for felger og dekk (toyo) 205/40/17. Sinnsykt fornøyd 10k for felger og dekk? det var sinnsykt billig har en kamerat her i hønefoss som betalte ca 12,- for kùn felger..Han har en Celica 00 modell , og 18" Edit: Fornøyd ern også. Jeg ville satset på superleggera.. Oz er jo kjent for sin superb stivhet av felger ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 26, 2005 Hadde OZ Superleggera III Forged 10x19 på Audien. Beste felgene jeg har hatt noen gang. Lav vekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...