#1 Skrevet Oktober 21, 2005 Var hos Jons Dekk og Felg i dag å hentet de nye sommerfelgene og nye vinterdekk som skal stå på de gamle RS4 felgene mine. Noen som kjenner igjen disse felgene?? Bedre bilder kommer i morra når det er lyst, måtte bare vise dem fram 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2005 De nye RS4 hjula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2005 Ser sånn ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2005 De er lekkre de nye RS4 felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2005 Det var vist bare tilfeldig at han fikk tak i dem så fort Var spent på hvordan det ville se ut, men det blei heldivis drittøft. Håper bare det ikke komme til å mysse av dem til neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2005 Det var vist bare tilfeldig at han fikk tak i dem så fort Var spent på hvordan det ville se ut, men det blei heldivis drittøft. Håper bare det ikke komme til å mysse av dem til neste år Skal ha nye 18 tommere på bilen min. Hvor mye måtte du gi for de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2005 var innom Jon å kikket på disse i går fete felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2005 Skal ha nye 18 tommere på bilen min. Hvor mye måtte du gi for de? Ga 15 for felgene og 4 Yokohama IG721 225/40/18.. Første gangen jeg handler av Jon, men definitivt ikke den siste! Beste servicen jeg har fått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...