#1 Skrevet Oktober 22, 2005 ..som kan bruke det og som har muligheten til å hjelpe meg litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2005 ..som kan bruke det og som har muligheten til å hjelpe meg litt? stavenes auto ute på sotra.. go' kar! Har ikke nr her. kan se om jeg finner d når jeg kommer hjem.. (uvisst når...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg trenger jeg og, noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2005 vassidass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2005 me have 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2005 Aller først, dette er til transporteren min, 92 mod t4 med digifant, går ut fra at det går å lese evnt. feilkoder der? Og hvor langt må jeg kjøre for å komme til deg Steffen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2005 sentrum, men er dette digifant 1? de har ikke diagnose stikk Det må være svart/hvit, ikke svart/brun som feks gamle passat har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2005 Har du mulighet for å hjelpe meg med en sak Steffen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2005 det e mulig ja, ka som er prob da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2005 Jeg har også. Er ikke ekspert på programmet men feilkoder kan jeg alltid finne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 5, 2005 det e mulig ja, ka som er prob da? Skulle bare sjekket noe på Touran'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...