#1 Skrevet Oktober 22, 2005 Er det noen som har vært ute og kjørt idag? har nettopp vært og "brukt" audi`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2005 Man kan vel si det sånn ja...... Største problemet mitt er vel at jeg kun har sommerdekk til bilen.. Funka dårlig med 19" sommerdekk på isen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2005 Man kan vel si det sånn ja...... Største problemet mitt er vel at jeg kun har sommerdekk til bilen.. Funka dårlig med 19" sommerdekk på isen... jeg har også sommerdekkan på men jeg har quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2005 Synes snøen kom vel tidlig, men men... La om i går jeg da. Hakka 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2005 Æ SAVNE QUATTRO, IKKE MINDRE NÅR DRØMMEBIL HANDELEN BLE TATT RETT FREMFOR NESEN PÅ MEG Får låne Jostein sin bil å kjøre litt aktivt Men er bare å leite videre etter bil/prosjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2005 4 Motion ..... sei ikkje meir!! Sinnsykt arti!! Spessielt me piggfritt.... Har fræsa bort en tanke Diesel i hælga Smila førr kvært snyfnugg så ramla ned!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2005 Snart drar sneen bort igjen, gutter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2005 tjah.... har no løst å sjå det først... e nu ikkje allti den vermeldinga stemm så gått... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2005 Meldt 8 grader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...