#1 Skrevet Oktober 23, 2005 Dette er et plagsomt problem. når jeg gir på eller tråkker litt hardere på gassen og tar inn clutchen stopper den. hvis jeg drar ut 1 eller 2 gir og tar inn clutchen dør den ut, men starter med en gang igjen etterpå. Forrige eier mente at det var dumpventilen som forårsaka det og at den i tillegg fikk for mye bensin. Hva kan jeg evt. bytte eller gjøre med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2005 Åpen eller resirk dump? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2005 høres akkurat ut som min bil før jeg byttet til resirk ventil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2005 er en forge dumpventil. den er vel åpen siden den slipper ut lufta. blir jo skikkelig "putsj" lyd når den lader og jeg slipper gassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2005 bare for å gjøre statistikken enda sikrere hadde jeg også samme problem med åpen dump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2005 så da må jeg få bytta til en resirk ventil da. men da får jeg vel ikke den putsj lyden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2005 Jeg hadde også samme problemet da jeg kjørte en turbosmart åpen ventil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2005 jeg har resirkuleringsventil fra dahlback racing. den lager mer en nåkk ptsj lyd for min del=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2005 har resirk fra dahlback jeg å.. sammen med åpent filter lager den mer enn nok lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 23, 2005 da får jeg kjøpe meg en resrik ventil da. hvor mye koster en slik en fra dahlbäck da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 23, 2005 http://www.dahlbackracing.se/main.asp koster vel 1100sek. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 24, 2005 Ikke for å ødelegge statistikker,men jeg hadde ikke desse problemene med åpen dump. Mulig du har problemer med tomgangsventilen din (ISV).Har ikke prøvd selv,men har lest at å rense denne ventilen kan hjelpe på sånne problemer. Jeg kjører for øyeblikket med original resirk (som skal byttes med forge resirk) og kont luftilter bygget inn i luftfilterkassen.Har nok svussj lyd med det jeg. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 24, 2005 tror jeg betalte ca. 850,- for dumpen men da var jeg i borlange å hentet den=) slapp unna porsto å sty... bare å invitere med dama på romantisk ferie... så plutselig ser du dahlback skiltet å kommer med den.. kansje vi skal stoppe her noen timer=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 25, 2005 ok, takker. hvor sitter tomgangsventilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 25, 2005 Bak ved gassjeldet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...