s2 dør ut ved gasspådrag

Anbefalte innlegg

Dette er et plagsomt problem. når jeg gir på eller tråkker litt hardere på gassen og tar inn clutchen stopper den. hvis jeg drar ut 1 eller 2 gir og tar inn clutchen dør den ut, men starter med en gang igjen etterpå. Forrige eier mente at det var dumpventilen som forårsaka det og at den i tillegg fikk for mye bensin. Hva kan jeg evt. bytte eller gjøre med det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpen eller resirk dump?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres akkurat ut som min bil før jeg byttet til resirk ventil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en forge dumpventil. den er vel åpen siden den slipper ut lufta. blir jo skikkelig "putsj" lyd når den lader og jeg slipper gassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare for å gjøre statistikken enda sikrere hadde jeg også samme problem med åpen dump ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så da må jeg få bytta til en resirk ventil da. men da får jeg vel ikke den putsj lyden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde også samme problemet da jeg kjørte en turbosmart åpen ventil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har resirkuleringsventil fra dahlback racing. den lager mer en nåkk ptsj lyd for min del=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har resirk fra dahlback jeg å.. sammen med åpent filter lager den mer enn nok lyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da får jeg kjøpe meg en resrik ventil da. hvor mye koster en slik en fra dahlbäck da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge statistikker,men jeg hadde ikke desse problemene med åpen dump.

Mulig du har problemer med tomgangsventilen din (ISV).Har ikke prøvd selv,men har lest at å rense denne ventilen kan hjelpe på sånne problemer.

 

Jeg kjører for øyeblikket med original resirk (som skal byttes med forge resirk) og kont luftilter bygget inn i luftfilterkassen.Har nok svussj lyd med det jeg.

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg betalte ca. 850,- for dumpen men da var jeg i borlange å hentet den=) slapp unna porsto å sty... bare å invitere med dama på romantisk ferie... så plutselig ser du dahlback skiltet å kommer med den.. kansje vi skal stoppe her noen timer=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takker. hvor sitter tomgangsventilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.